Ik heb een trilling in wat naar mijn idee de aandrijflijn moet zijn. Als ik alleen in de wagen rij en de wagen zit in een bocht naar links, dan voel ik een lichte trilling in de wagen als er aandrijving is. (is weg bij gas los) Zodra ik een passagier (m'n vrouw) op de passagiersstoel heb, dan is het veel erger en dan is het zelfs rechtuit te merken. Eveneens, bij gas los/heuvel af is het weg, bij gas geven of snelheid houden is het aanwezig.
Ik zou de rechter aandrijfas verdenken, aangezien zowel de banden als het wiellager al zijn vervangen en de aandrijfas (de homokineten erin) het laatste onderdeel is naar mijn idee bij aandrijving en belasting een rol kan spelen. (bij rubbers, kogels e.d. zou ik ook trilling bij gas los verwachten)
Is dit op een brug te controleren? (dan kunnen we er de 16e naar kijken)
Ik zou de rechter aandrijfas verdenken, aangezien zowel de banden als het wiellager al zijn vervangen en de aandrijfas (de homokineten erin) het laatste onderdeel is naar mijn idee bij aandrijving en belasting een rol kan spelen. (bij rubbers, kogels e.d. zou ik ook trilling bij gas los verwachten)
Is dit op een brug te controleren? (dan kunnen we er de 16e naar kijken)