Even een vraag om door te gaan op dit onderwerp (motorsteun distributie): weet iemand of de motorsteun onder de distributie van Lemforder afkomstig is? Ik wil de mijne nl. vervangen; zit te dubben tussen origineel of Lemforder. Ik hoor het graag.
Ik heb geen idee, maar de originele Volvosteun is ongelooflijk prijzig. Het huismerk van bijv. V-parts of skandix werkt ook prima. Die kun je drie keer vervangen voor dezelfde prijs en het is geen kritisch onderdeel, dus ik zou daarvoor gaan.
Ik heb geen idee, maar de originele Volvosteun is ongelooflijk prijzig. Het huismerk van bijv. V-parts of skandix werkt ook prima. Die kun je drie keer vervangen voor dezelfde prijs en het is geen kritisch onderdeel, dus ik zou daarvoor gaan.
Klopt - ik moest er laatst iets van 120,00 euro voor betalen, naar ik meen excl. BTW.
Volvo onderdelen zijn zeer zeker duur, je kunt geluk hebben bij een Volvo demontage bedrijf, ik heb de voorste motorsteun recent gehaald bij de Rima voor € 25, en als nieuw
Even een vraag om door te gaan op dit onderwerp (motorsteun distributie): weet iemand of de motorsteun onder de distributie van Lemforder afkomstig is? Ik wil de mijne nl. vervangen; zit te dubben tussen origineel of Lemforder. Ik hoor het graag.
Ik heb de voorste vacuumsteun vervangen voor 1 van Lemförder, en daar was duidelijk het volvo logo afgeslepen. Ik durf dus te stellen dat zij 'hofleverancier' zijn (of tenminst een van de) maar dat mogen zij uiteraard onder eigen naam niet met volvo logo erop verkopen. Maar Lemförder is dus net zo goed als origineel.
Of zij dan ook de distributiesteun leveren dat weet ik niet, maar ik zou zelf zonder twijfel voor Lemförder gaan, dat is gewoon goed spul in mijn ervaring.
haha, dat zou ook nog een optie zijn, maar waar het Lemförder betreft zijn er andersom ook Lemförder merkjes op originele (eerste montage) onderdelen van Volvo's (die dus voor het eerst vervangen werden) aangetroffen. zie het betreffende topic.
Volgens mij levert Lemforder alle motorsteunen (iig in de dieselversies). Ik heb verder de indruk dat Lemforder en Febi weer hele goede vrienden van elkaar zijn en elkaars catalogus aanvullen/overnemen. Vandaag weer een bovenste en distributiesteun binnengekregen. Beide top!