Ik heb al geruime tijd last van trillingen rond de 1500 tot 2500 toeren door het hele interieur. Nu heb ik afgelopen zaterdag de onderste reactiearm/motorsteun vervangen voor een andere met PU rubber. Tevens heb ik de motorsteun aan de distributiezijde vervangen. Omdat ik ook de inserts voor het subframe had liggen heb ik deze ook gelijk maar even geplaatst. Nu is het alleen maar (veel) erger geworden .Ik heb de 2 steunen die onder de bak en voor op het subframe zitten wel in huis maar nog niet geplaatst. Kunnen de trillingen ook ontstaan door het flexibele uitlaatdeel of is dit te makkelijk gedacht (uitlaat is de originele van 12 jaar oud) Zijn de aandrijfassen/homokineten verdacht of kan het het dualmass vliegwiel zijn? Auto is een V70-bifuel met 345000 km van 2002.
Tevens hoor ik tijdens het schakelen een gebong onder de auto. Alle suggesties zijn welkom.
Bij voorbaat dank, Frans
Tevens hoor ik tijdens het schakelen een gebong onder de auto. Alle suggesties zijn welkom.
Bij voorbaat dank, Frans