Denk dat er vanuit het verkeerde perspectief gekeken wordt, altijd maar die pk's..
Zonder meer pk te halen kan je auto wel VEEL sneller worden en fijner rijden, effiecientie is de key voor tuning bij onze wagens.
Een 3" downpipe + 200cell kat en pijp tot het eind maakt de auto behalve sneller bovenin ook lekkerder bij cruisesnelheden.
Daarbij heeft een goede incercooler+bijhordende buizen ook veel minder weerstand, temperatuur verlaging niet enkel door koelen, maar ook door weerstand weg te nemen uit het inlaat/uitlaat traject.
Zorgt er zelfs voor dat je turbo e.d. langer meegaan dan standaard
uiteraard bij gelijkblijvende rijstijl, ga je non stop de rev limiter opzoeken met 350-400pk op ons blok dan gaat het wel wat sneller stuk, maar ook dat valt reuze mee.
Wat is het budget, en wat is je doel? Hoogst waarschijnlijk heb jij meer dan genoeg pk met 320 a 350, lekker veel en altijd koppel(trekkracht), vlotter oppakken en goed doortrekken brengt veel meer plezier vermoed ik zo..