Ik griep niet uit me nek hoor. Obbe zei dat tegen mij.
Het is niet dat we je per direct niet geloven hoor.
We zijn enkel verbaasd over de nogal forse vermogensstijging voor een non-turbo motor. Ik zal Obbe eens mailen, misschien dat hij iets meer uitleg kan geven (waar mogelijk) over dit resultaat.
Ik heb een foto gemaakt van ecu en het vin nummer gegeven van de auto. En hij zei die bosch ding kom je niet veel meer tegen. Maar daar kunnen we wel wat mee.
Koppelstijging lijkt me erg fors, maar wie ben ik om Obbe in twijfel te trekken. Mijn 140PK V70II is ook 40+ PK opgetrokken, dus waarom zou t niet kunnen. Als de 2.5 ook dik teruggetuned is net als de 140 PK 2.4 zie ik niet waarom t niet kan.
Ik heb een foto gemaakt van ecu en het vin nummer gegeven van de auto. En hij zei die bosch ding kom je niet veel meer tegen. Maar daar kunnen we wel wat mee.
Ah, vandaar.
Over de Bosch software is meer informatie bekend en te verkrijgen door Obbe. Van het type 'Denso' is minder informatie bekend en ik vermoed dat daardoor de meeste 170PK's niet op een dergelijke manier te tunen zijn.
Ik vermoed van wel.
Naast dat Obbe méér kracht uit het blok kan halen neemt de souplesse in motorloop vaak ook toe. Hoe dit zit met een atmosferisch blok.. Daarvoor even met Obbe bellen, je kunt een eerlijk advies verwachten.