ook daar zie je lpg met hoge km standen ruime vertegenwoordigd, Diesel nog hoger.
Natuurlijk rijd men met auto's op lpg en / diesel vaak ook daadwerkelijk meer KM's want mede daarvoor is deze brandstof gekozen omdat het bij meer km's een groter voordeel op zal leveren dan alleen benzine.... daarmee zijn dus statistieken gelijk niet goed bruikbaar voor vergelijk hoelang een motor / auto meegaat ten opzichte van benzine alleen.
Want daarvoor zou je zelfde auto / model met zelfde aantal km's per jaar en zelfde rijstijl enz moeten vergelijken, nu lijkt het alsof benzine auto's korter ( Minder kms) meegaan wat geheel niet zo hoeft te zijn als men in gelijke tijd met dezelfde overige parameters zelfde aantal km's rijd. ( een beetje ( over deze niet geheel juiste aanname) kan je uit de hogere km's bij op LPG rijden al aflezen want in basis zijn dat ook benzine modellen , die hebben al een hoger gemiddelde bijvoorbeeld.
Maar ok dat is voor de statistici een leuke, zoiets doet men ook in de politiek cijfers zijn feiten enz hmm, alleen men leest en/of laat ze zelfs gericht zo produceren dat uitkomst is richting van wat men graag wil, als men niet verder kijkt dan neuslengte.
Die van mij komt volgend jaar pas in die lijst daar ik vanaf 400000 pas leuk vind.