Twijfel tussen HU 650 en 2 din Pioneer, Alpine etc.

annejanwiersma
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

Twijfel tussen HU 650 en 2 din Pioneer, Alpine etc.

· 
Posted: 07.08.2013 - 23:09  ·  #1
Hallo allemaal,

Voordat ik mijn S60 had gekocht was ik ervan overtuigd dat ik er een andere Pioneer of Alpine 2din HU in ging zetten alleen nu ik de auto heb gekocht, vind ik de originele HU 650 eigenlijk wel heel mooi.

Ik twijfel dan ook erg om de originele HU eruit te halen.

Zijn er ook forumleden die wel de originele HU hebben geruild voor een 2 din HU van Pioneer o.i.d.?

Als het mogelijk is, zou ik graag de foto's hiervan zien. Ben erg benieuwd hoe dit staat.

Anne Jan
wouterb038
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 32
Homepage: 2-media.nl
Subject:

Re: Twijfel tussen HU 650 en 2 din Pioneer, Alpine etc.

· 
Posted: 26.08.2013 - 21:50  ·  #2
Quote door annejanwiersma

Hallo allemaal,

Voordat ik mijn S60 had gekocht was ik ervan overtuigd dat ik er een andere Pioneer of Alpine 2din HU in ging zetten alleen nu ik de auto heb gekocht, vind ik de originele HU 650 eigenlijk wel heel mooi.

Ik twijfel dan ook erg om de originele HU eruit te halen.

Zijn er ook forumleden die wel de originele HU hebben geruild voor een 2 din HU van Pioneer o.i.d.?

Als het mogelijk is, zou ik graag de foto's hiervan zien. Ben erg benieuwd hoe dit staat.

Anne Jan

Ik weet niet wat voor jaartal jou S60 komt maar je originele HU vervangen voor een goeie aftermarket radio is een hele verbetering, ik ga het zelf ook doen als ik terug ben in Nederland.( ook een 2din met usb/aux/bt/7inch uitklapbaar scherm/navi)

Natuurlijk respecteer ik de meningen van sommige dat de originele HU radio veel mooier, en passendere in het interieur staat dan zo plastic disco verlichting radio.

Maar wil je echt goed geluid ( wel in combinatie met een versterker en/of sub) dan heb je een aftermarket radio wel nodig denk ik, want zoals ik geleerd heb: "Goed geluid begint bij een goede bron" want de CD mag nog zo puur zijn opgenomen, als de headunit dat niet is, komt er geen puur signaal uit.

Ik verwacht met een paar dagen wel een foto te hebben met een 2din radio + inbouwframe in mijn S80.

Selected quotes for multi-quoting:   0