Wij zijn bij Volvo uit gekomen omdat in 2004 na ruim 250kkm de 205GTI was op was en we een grotere auto zochten (omdat ik groter werd
)
Mijn moeder wilde graag een rode (en bedankt), en het moest een station worden voor de ruimte en een automaat want dat is fijn. In eerste instantie ging de zoektocht naar een BMW 3-serie. Dit is het uiteindelijk toch niet geworden omdat die zo mogelijk nog minder bruikbare ruimte had dan de V40. Uiteindelijk kwam mijn vader deze tegen op internet ergens, zonder foto's, in Alkmaar bij een privé aanbieder. 80kkm gelopen, automaat, rood, station, en..... turbo. Dat laatste vond mijn vader erg fijn. Ik kan me nog herinneren dat we zijn gaan kijken en hebben hem toen meteen gekocht. Paar dagen later opgehaald in de stromende regen, dat weet ik nog goed want toen al (als 10 jarige) wist ik binnen no time hoe de knopjes werkten
, en dus hoe de achterruitenwisser aan moest
In 2009 werd de Benz plat gereden en hebben we ivm de verhuizing een Opel Combo gekocht. Super handig autootje maar niet bepaald comfortabel. Lange tijd aan het zoeken geweest, in eerste instantie naar een XC90. Daarna toch uitgekomen op een V70, mijn vader wilde altijd al eens een 5cyl. Heel wat van bekeken, paar gereden en uiteindelijk kwamen we onze N tegen. Lekker dikke uitvoering, ver afgeschreven en eigenlijk precies hoe we hem wilde. Deze dus gekocht met het idee dat we er ook een keer mee naar de noordkaap konden. Dat gaat dus ook nog gebeuren
-----
Mss nieuw topic "Hoe ben jij bij Volvo beland?" hahaha. Sorry voor de topicvervuiling