Gisteren wezen meten.
14.0/1 op de accu en op de kabels.
Kabels op de voorkant ook gemeten, ook netjes draaiend 14.0/1
Gisteren vida er aan gehangen en uitgelezen. Niks bijzonders kwam er uit.
Daarna even de parameters in de gaten gehouden. Daarbij kwam naar voor dat lambdasensor heel lang op 1 bleef staan. (Als ik het goed heb onthouden wordt de lambda uitgezet tijdens LPG rijden)
Daarna over geswitcht naar benzine, en kwam hij tot zijn werking. ook dat duurde wel even maar uiteindelijk veranderde de waardes wel.
Nu even wat langer op benzine gereden en hij lijkt het nu beter op te pakken als hij moet starten.
Gisteren opnieuw alle slangen doorlopen, en ik voel nergens iets blazen, of aanzuigen. Behalve wat de ANWB heeft vervangen. Ik moet daarvoor het juiste type slang vinden zodat hij wel geheel goed afdicht. Die sist heel licht. Iemand een idee welke afmeting het zou moeten zijn?
Is van het inlaatspruitstuk naar de splitter voor de rem
14.0/1 op de accu en op de kabels.
Kabels op de voorkant ook gemeten, ook netjes draaiend 14.0/1
Gisteren vida er aan gehangen en uitgelezen. Niks bijzonders kwam er uit.
Daarna even de parameters in de gaten gehouden. Daarbij kwam naar voor dat lambdasensor heel lang op 1 bleef staan. (Als ik het goed heb onthouden wordt de lambda uitgezet tijdens LPG rijden)
Daarna over geswitcht naar benzine, en kwam hij tot zijn werking. ook dat duurde wel even maar uiteindelijk veranderde de waardes wel.
Nu even wat langer op benzine gereden en hij lijkt het nu beter op te pakken als hij moet starten.
Gisteren opnieuw alle slangen doorlopen, en ik voel nergens iets blazen, of aanzuigen. Behalve wat de ANWB heeft vervangen. Ik moet daarvoor het juiste type slang vinden zodat hij wel geheel goed afdicht. Die sist heel licht. Iemand een idee welke afmeting het zou moeten zijn?
Is van het inlaatspruitstuk naar de splitter voor de rem