Update RTI lukt niet. Help

Wat doe ik verkeerd

ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

Re: Update RTI lukt niet. Help

· 
Posted: 06.06.2014 - 10:16  ·  #16
Quote door Roffeltje

Wat ook niet klopt is dat de hoofdwegen van alle landen op de disks staan. Van de landen die niet op de disk zijn opgenomen, zijn alleen in contouren te zien, maar geen hoofdwegen...of heb ik dan iets niet goed ingesteld staan??

Deze informatie heb ik van een medewerker van Volvo dealer Ton van Kuyk. Ik ga er van uit dat men daar weet hoe dit nu werkelijk is.
De praktijk zal het moeten uitwijzen...
Roffeltje
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

Re: Update RTI lukt niet. Help

· 
Posted: 06.06.2014 - 10:24  ·  #17
Quote door ProVolvo

Quote door Roffeltje

Wat ook niet klopt is dat de hoofdwegen van alle landen op de disks staan. Van de landen die niet op de disk zijn opgenomen, zijn alleen in contouren te zien, maar geen hoofdwegen...of heb ik dan iets niet goed ingesteld staan??

Deze informatie heb ik van een medewerker van Volvo dealer Ton van Kuyk. Ik ga er van uit dat men daar weet hoe dit nu werkelijk is.
De praktijk zal het moeten uitwijzen...

Wat ik geschreven heb is uit de praktijk....heb intussen alle DVD's al in mijn RTI systeem bekeken.

Verder kun je de DVD's ook bekijken via een pc. Dan vind je een Excel bestand met meta-data over landeninfo, maximumsnelheden per land enz....Daarin kun je duidelijk lezen welke landen op een DVD staan.

Overigens, de hoofdwegen van Europa staan ook niet op de oudere 2012, 2010 en 2006 DVD;s die ik ook heb voor mijn RTI.
Het kan wel zo zijn dat de opvolger van ons RTI systeem dit wel heeft. Maar daar kom ik later achter met mijn volgende V70.....ooit :bandit:

Selected quotes for multi-quoting:   0