Tot zover de V60. Mooie auto, rijdt goed, maar heeft me nooit zo geboeid als de V70 dat deed.
Waar mensen zeiden dat de V70 een deinbak was, klopte dat, maar dat hoorde bij de auto. Hij reed exact zoals hij eruitzag. En de eerste maanden heb ik echt terugverlangd naar de V70. De V60 ziet er veel sportiever uit en zou dat met zijn licht verlaagde onderstel en 18 inch velgen ook moeten zijn. Maar daar zat hem net de kneep. Behalve die twee aanpassingen is het ondersteltechnisch een volledig standaard V60. Dus het in beginsel comfortabele karakter blijft ook aanwezig. Het is dus een auto met twee karakters. Daar kon ik maar niet aan wennen.
Van dag 1 tot de laatste dag blijf ik het een heel mooie auto vinden, de stoelen zitten grandioos (het enige minpunt wat de V70 had, ik kon niet lang zitten in die stoelen), maar toch bleef er iets kriebelen, het plaatje was niet compleet.
Is dit afkraken van de V60? Je kunt het zo opvatten, maar dat is absoluut niet mijn bedoeling. Als je het als kritiek opvat, sorry. Het enige is dat het voor mij niet werkte.
Nu heb ik een BMW 3 serie touring gekocht. Geheel M sport uitgevoerd in hoogst besmettelijk wit. Mijn verwachtingen zijn hoog, helemaal omdat het geld nu op is....
Een plaatje bij het praatje
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).