Me vrouw helemaal blij
eerste rit in de V70 ze komt amper boven het stuur uit ,ze had al een stukje gereden met de proefrit maar het kon niet op
even naar Rijswijk vanuit Vlissingen hup tank vol en genieten.
Nou tot Rotterdam had ze hem aan de kant gezet en belde er branden lampjes op het dashboard !!!!!!
uuuuuuuu welke lampjes ,nou als ik het boekje kan vinden dan kan ik je het vertellen maar op het internet (slimme vrouw)
heb ik kunnen vinden ABS en die met die slingerweg TRC of zo iets .
Oke goed verhaal ook !
Even gouw op volvov70 forum en tja........
Starten doet ie ook niet meer nu ........
WTF ......... Gelukkig stond er file en kwam de ANWB via de vluchtstrook
Ik had een seintje gekregen mevrouw dat u hier stond kan ik u misschien helpen.
zei uitleg gegeven,meneer gaat zitten draait de sleutel om en ........ lopen en ook geen lampjes meer LOL.....
Zijn advies was toch om zo snel als het kan langs de dealer te gaan om hem uit te lezen.
Op de terug weg geen probleem tot Vlissingen in geen geen lampjes maar als je het gas loslaat dan valt de motor net niet uit en haalt hij naar 1000 1100 rpm
Zaterdag moest ik het weten ook .
Starten en ja hoor lampjes weer aanwezig ,en inderdaad met rustig wegrijden en gas los laten .
Ik gebeld waar hij vandaan komt .als je het niet vertrouwt kom je maar langs .
de V70 op de brug even een rondje wezen lopen en een half pak van nelle op gerookt
Ik kan niks vinden en de lampjes zijn nu uit en dat inhouden doet ie ook niet meer !
na een kleine discussie weer heen gegaan ,en inderdaad alles oke
thuis gekomen en toch maar gaan poetsen het regende dus op naar de loods van me werk
muziekje aan en eerst is de binnen kant is flink aanpakken .
Kreeg toch een raar gevoel , maar waar zijn de boekjes ?
Gebeld en kreeg te horen ja uuuu die waren niet van die XC maar van die andere die ik heb staan
grrrrrrr en waar zijn die van deze ? nooit bij gezeten alleen de instructie
dussssssss ik heb een auto gekocht met boekjes en volledig onderhoud en nu ineens niet meer
Als je nou de onderste regel leest in je koop overeenkomst geen garantie op niks
uuuuuuuuuuuuuu (ze worden steeds langer de uuuuuuuuuu s) inderdaad het staat er.
of ik nu moet lachen of huilen geen idee
word vervolgd !!!!!!!!
eerste rit in de V70 ze komt amper boven het stuur uit ,ze had al een stukje gereden met de proefrit maar het kon niet op
even naar Rijswijk vanuit Vlissingen hup tank vol en genieten.
Nou tot Rotterdam had ze hem aan de kant gezet en belde er branden lampjes op het dashboard !!!!!!
uuuuuuuu welke lampjes ,nou als ik het boekje kan vinden dan kan ik je het vertellen maar op het internet (slimme vrouw)
heb ik kunnen vinden ABS en die met die slingerweg TRC of zo iets .
Oke goed verhaal ook !
Even gouw op volvov70 forum en tja........
Starten doet ie ook niet meer nu ........
WTF ......... Gelukkig stond er file en kwam de ANWB via de vluchtstrook
Ik had een seintje gekregen mevrouw dat u hier stond kan ik u misschien helpen.
zei uitleg gegeven,meneer gaat zitten draait de sleutel om en ........ lopen en ook geen lampjes meer LOL.....
Zijn advies was toch om zo snel als het kan langs de dealer te gaan om hem uit te lezen.
Op de terug weg geen probleem tot Vlissingen in geen geen lampjes maar als je het gas loslaat dan valt de motor net niet uit en haalt hij naar 1000 1100 rpm
Zaterdag moest ik het weten ook .
Starten en ja hoor lampjes weer aanwezig ,en inderdaad met rustig wegrijden en gas los laten .
Ik gebeld waar hij vandaan komt .als je het niet vertrouwt kom je maar langs .
de V70 op de brug even een rondje wezen lopen en een half pak van nelle op gerookt
Ik kan niks vinden en de lampjes zijn nu uit en dat inhouden doet ie ook niet meer !
na een kleine discussie weer heen gegaan ,en inderdaad alles oke
thuis gekomen en toch maar gaan poetsen het regende dus op naar de loods van me werk
muziekje aan en eerst is de binnen kant is flink aanpakken .
Kreeg toch een raar gevoel , maar waar zijn de boekjes ?
Gebeld en kreeg te horen ja uuuu die waren niet van die XC maar van die andere die ik heb staan
grrrrrrr en waar zijn die van deze ? nooit bij gezeten alleen de instructie
dussssssss ik heb een auto gekocht met boekjes en volledig onderhoud en nu ineens niet meer
Als je nou de onderste regel leest in je koop overeenkomst geen garantie op niks
uuuuuuuuuuuuuu (ze worden steeds langer de uuuuuuuuuu s) inderdaad het staat er.
of ik nu moet lachen of huilen geen idee
word vervolgd !!!!!!!!