Bonjour,
Bij deze wil ik graag een interesse peiling doen. Ik ben gek op mijn V70 maar mijn vrouw wil/kan er niet goed mee rijden. Aangezien we met de caravan op avontuur gaan en mijn vrouw er niet mee wilt rijden, ben ik al enige tijd aan het kijken naar iets wat meer van ''ons'' is. Hoogstwaarschijnlijk is dat voor nu geen Volvo. We hebben al meerdere auto's gereden (in totaal een stuk of 8-9) en de inruilprijs van deze V70 bedraagt tussen de ''best wel erg goed'' en '' ronduit treurig''.
Daarom ben ik benieuwd of er hier geïnteresseerden zijn. Even wat over de auto;
- V70 uit 2005
- 181000 km
- Door Obbe naar 180+ pk gebracht en met het pipercross luchtfilter loopt hij erg erg mooi.
- Motor kantelsteun en versnellingsbak steun vervangen.
- Stuurhuis twee keer gespoeld (wordt steeds beter, problemen zijn bijna weg)
- Nieuwe versnellingsbak olie.
- 17 inch velgen
- Nieuwe motorolie (300 km oud)
- Nieuwe accu.
- Nieuwe startmotor.
- handgeschakeld
En dan vergeet ik waarschijnlijk nog wel wat.
Er zijn ook minpuntjes. Zo is er cosmetisch best wel wat lelijk te vinden op de auto. De voorbumper heeft een schade in de vorm van krassen. Het linker voorscherm, voorportier en achterportier heeft wat krassen. Iets wat ik zelf nog wel op de planning had staan om aan te pakken maar wat door bovengenoemde situatie waarschijnlijk niet meer door zal gaan.
Auto is gekeurd tot december 2025. Kwam zonder pardon door de keuring.
Het is natuurlijk wel een auto van 20 jaar oud, dus verwacht geen nieuwe ondanks de voor Volvo maagdelijke km stand.
Vraagprijs €5500.
Ik hoor het graag.
Bij deze wil ik graag een interesse peiling doen. Ik ben gek op mijn V70 maar mijn vrouw wil/kan er niet goed mee rijden. Aangezien we met de caravan op avontuur gaan en mijn vrouw er niet mee wilt rijden, ben ik al enige tijd aan het kijken naar iets wat meer van ''ons'' is. Hoogstwaarschijnlijk is dat voor nu geen Volvo. We hebben al meerdere auto's gereden (in totaal een stuk of 8-9) en de inruilprijs van deze V70 bedraagt tussen de ''best wel erg goed'' en '' ronduit treurig''.
Daarom ben ik benieuwd of er hier geïnteresseerden zijn. Even wat over de auto;
- V70 uit 2005
- 181000 km
- Door Obbe naar 180+ pk gebracht en met het pipercross luchtfilter loopt hij erg erg mooi.
- Motor kantelsteun en versnellingsbak steun vervangen.
- Stuurhuis twee keer gespoeld (wordt steeds beter, problemen zijn bijna weg)
- Nieuwe versnellingsbak olie.
- 17 inch velgen
- Nieuwe motorolie (300 km oud)
- Nieuwe accu.
- Nieuwe startmotor.
- handgeschakeld
En dan vergeet ik waarschijnlijk nog wel wat.
Er zijn ook minpuntjes. Zo is er cosmetisch best wel wat lelijk te vinden op de auto. De voorbumper heeft een schade in de vorm van krassen. Het linker voorscherm, voorportier en achterportier heeft wat krassen. Iets wat ik zelf nog wel op de planning had staan om aan te pakken maar wat door bovengenoemde situatie waarschijnlijk niet meer door zal gaan.
Auto is gekeurd tot december 2025. Kwam zonder pardon door de keuring.
Het is natuurlijk wel een auto van 20 jaar oud, dus verwacht geen nieuwe ondanks de voor Volvo maagdelijke km stand.
Vraagprijs €5500.
Ik hoor het graag.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).