M'n 2.5T 2006 is een tijdje terug langs Obbe geweest met flink resultaat - het is een compleet andere auto, zowel in positieve als negatieve zin...
Ik bedoel, vergeleken met wat het was is het nu een *beest*, en soit, dat is waar het om ging, toch?
Maar.. echt, ik behandel m'n gaspedaal alsof m'n lievelings-parkiet eronder verscholen zit - ik probeer echt rustig om te gaan met dat pedaal, maar af en toe duw ik blijkbaar toch een millimeter te ver door - in een bocht, met 45km/u ofzo - en dan hoor ik ineens *ROETSCH* en heb ik wheelspin.
Ligt dat aan mijn banden? (Die zitten er nog onder vanuit Japan waar hij vandaan komt.. maar het profiel is echt nog prima)
Of herkennen mensen die hun auto ook hebben laten tunen dit?
Ik bedoel, een flinke dosis OOMPH erbij was wel het idee van een tune,
maar wheelspin terwijl je gewoon een klein beetje gas bij probeert te geven is weer net iets anders en voelt een beetje als vragen om ongelukken..
Of moet ik *nog* een paar maanden wennen met mijn voet?
Ik bedoel, vergeleken met wat het was is het nu een *beest*, en soit, dat is waar het om ging, toch?
Maar.. echt, ik behandel m'n gaspedaal alsof m'n lievelings-parkiet eronder verscholen zit - ik probeer echt rustig om te gaan met dat pedaal, maar af en toe duw ik blijkbaar toch een millimeter te ver door - in een bocht, met 45km/u ofzo - en dan hoor ik ineens *ROETSCH* en heb ik wheelspin.
Ligt dat aan mijn banden? (Die zitten er nog onder vanuit Japan waar hij vandaan komt.. maar het profiel is echt nog prima)
Of herkennen mensen die hun auto ook hebben laten tunen dit?
Ik bedoel, een flinke dosis OOMPH erbij was wel het idee van een tune,
maar wheelspin terwijl je gewoon een klein beetje gas bij probeert te geven is weer net iets anders en voelt een beetje als vragen om ongelukken..
Of moet ik *nog* een paar maanden wennen met mijn voet?