ok.... de update
het gaat idd om een 2007 bouwjaar.
Ik ben er met een forumer heen gegaan die zelf ook sleutelt en de wagen op de brug gezet. Enige wat niet lukte was uitlezen met Vida omdat we die niet ter beschikking hadden... de hamvraag zou zijn... hoe ernstig is dat.
Onderkant was wel ok, geen butsen ed .
-Lichte olie lekkage op de rand van de carterpan achterzijde aan de kant van de D riem. Konden niet goed zien of het nu de lekkende krukaskeerring was of dat de
pan wat lekt.
- Bestuurderszijde ashoes op de kleine klem heeft een scheurtje langs die klem.
- Standkachel start wel op bij direct starten. Dan bromde er eea, je voelde de kvs door de slangen lopen, uit het pijpje onderaan werd wat geblazen en na een
paar minuten stopte het. Er werd iig niks warm....
- airco pomp pakt alleen in koudste stand. Zou afstellen zijn ( stand van magneet oid ?) en dan voel je wel koude lucht
- achterlichten vervangen nodig ( 1 lek ( is toch apk afkeur ?) en 1 chroom weg.
- banden voor 1 mm op de nok achter nok +3 mm
- stadse stoep velgen...
motor loopt netjes, carterventilatie lijkt ok ,maar eerste signalen dat het wel gedaan moet worden.
Stoelen erg mooi,. interieur sowieso erg mooi, het zachte leder zit eraan. Dash keurig met parrot 91/9200. Stoelverwarming geeft lichte twijfel. Word het nu echt warm , lijkt het maar zo ? je billen brand je er niet op en dat ben ik wel gewent bij een s80 en een s60 ...
Koplampen... ja ze werken maar je ziet er geen donder mee.... die moeten dus geswapt worden.
Visueel verder erg nette wagen. Bijrijderskant achter flank lijkt wel een tikje af te wijken qua kleur .
Nu moet er dus een bod komen. verkoper wil 10900 met 6 maanden van hem garantie.,... ( bovag kan maar kost 650)
Ik denk dat een prijs van 7500-8000 beter past met het duidelijke (achterstallige) onderhoud dat te doen is.
Daarnaast ben ik vandaag bij een v70 T5 geweest
)))))) heeft wel 100k km meer gelopen... oogt wat sleeds, wel schuifdak, maar met automaat...
pffffffffff
das ja, dat is de stand nu... iets met knopen en doorhakken.... en waar wil ik LPG in zetten...