We hebben hier ook een D5 uit 2008. Nu 293.000 op de teller.
Afgelopen jaar na een lange rit opeens met deze melding begonnen. Tijdje weg en kwam toen telkens vaker terug. Op een gegeven moment in noodloop en motorstoring. Uitgelezen met vida, diverse meldingen.
Naar de garage gehad, koelvin werkte niet dus waarschijnlijk ook geen regeneratie.
Geforceerd laten regeneren en een paar dagen geen problemen. Toen na elke rit de melding weer de melding.
Naar Tunex in S Heerenberg gegaan en deze machinaal laten reinigen.
Sindsdien geen problemen meer. Hij spoelt sneller op, is zuiniger, minder turbogat.
Kosten waren €375 uit mijn hoofd, met een jaar garantie . Incl de- en montage.
Het roet wordt omgezet in as, maar dat verbrand niet dus komt een keer vol te zitten.
Afgelopen jaar na een lange rit opeens met deze melding begonnen. Tijdje weg en kwam toen telkens vaker terug. Op een gegeven moment in noodloop en motorstoring. Uitgelezen met vida, diverse meldingen.
Naar de garage gehad, koelvin werkte niet dus waarschijnlijk ook geen regeneratie.
Geforceerd laten regeneren en een paar dagen geen problemen. Toen na elke rit de melding weer de melding.
Naar Tunex in S Heerenberg gegaan en deze machinaal laten reinigen.
Sindsdien geen problemen meer. Hij spoelt sneller op, is zuiniger, minder turbogat.
Kosten waren €375 uit mijn hoofd, met een jaar garantie . Incl de- en montage.
Het roet wordt omgezet in as, maar dat verbrand niet dus komt een keer vol te zitten.