Het is alweer even geleden dat ik een post gedaan heb hier.
Gezondheids problemen van vrouwlief nam ernstige vormen aan en heb de aandacht dus thuis gehouden.Jullie zullen het me vast wel vergeven.....
Vandaag toch weer een rit gemaakt met mijn V70 2.5 TDI [bouwjaar 1999].
Moest flink wat handel ophalen en had een grote gesloten aanhanger erachter hangen.
En hij had er leeg al moeite mee merkte ik,vooral net achter Keulen waar de glooien opdoemen was er zelfs stukje dat ik terug naar zijn 4e moest.
Maar gewoon rustig aan doorgereden en het was niet ver gelukkig.
Geladen en weer huiswaarts,gek genoeg leek dit makkelijker te gaan??
Thuis aangekomen en achteruit boel geparkeerd begint plots service lampje te branden?
Heb de topics hierover eens doorgelezen en de instruktie's voor de reset geprobeerd.
Dat mag helaas niet baten,blijft stug doorbranden.....
Nu kan hij best eens aan zijn 10.000KM zitten wat beurt/filterwissel betreft.
Mij lijkt wel dat bij een reset dit lampje toch uit moet gaan?
Of kunnen er meer oorzaken zijn?
De auto loopt gewoon goed,schakeld prima [handbak] en koppelt ook prima.
Uitlezen had ikzelf ook al bedacht,op vrijdagavond 24.00 hoef ik niet aan te komen denk ik
Was benieuwd naar jullie mening....en suggestie's
Gezondheids problemen van vrouwlief nam ernstige vormen aan en heb de aandacht dus thuis gehouden.Jullie zullen het me vast wel vergeven.....
Vandaag toch weer een rit gemaakt met mijn V70 2.5 TDI [bouwjaar 1999].
Moest flink wat handel ophalen en had een grote gesloten aanhanger erachter hangen.
En hij had er leeg al moeite mee merkte ik,vooral net achter Keulen waar de glooien opdoemen was er zelfs stukje dat ik terug naar zijn 4e moest.
Maar gewoon rustig aan doorgereden en het was niet ver gelukkig.
Geladen en weer huiswaarts,gek genoeg leek dit makkelijker te gaan??
Thuis aangekomen en achteruit boel geparkeerd begint plots service lampje te branden?
Heb de topics hierover eens doorgelezen en de instruktie's voor de reset geprobeerd.
Dat mag helaas niet baten,blijft stug doorbranden.....
Nu kan hij best eens aan zijn 10.000KM zitten wat beurt/filterwissel betreft.
Mij lijkt wel dat bij een reset dit lampje toch uit moet gaan?
Of kunnen er meer oorzaken zijn?
De auto loopt gewoon goed,schakeld prima [handbak] en koppelt ook prima.
Uitlezen had ikzelf ook al bedacht,op vrijdagavond 24.00 hoef ik niet aan te komen denk ik
Was benieuwd naar jullie mening....en suggestie's