Hallo forummers,
Voorstellen ga ik in het andere topic doen maar toch. Ik ben tim 38, vrouw drie kids en een newfoundlander. Oh ja een paard en heb mijn mind gezet op een v70.
Jaartal tussen 2001 en 2004. Km stand rond de 150 -200 k. Stoelverwarming een MUST!
Liefst automaat maar schakelen mag ook. Trekhaak is wel een hele handige optie.
Nu heb je een aantal krachtvarianten. Wie kan mij helpen aan de pre of cons van de motoren?
2.4 140 pk
2.4 170 pk
2.4 200 pk
2.9
Wat zijn de waardevolste (en dan niet perse qua geld) opties verkrijgbaar op de v70? Wanneer is hij het meest luxe?wat is iets waar je van zegt ik ben zo blij dat ik deze optie op mijn v70 heb?
Ik hoop van jullie hieromtrent waardevolle gebruikerstips te kunnen ontvangen.
Mocht iemand iets anders kwijt willen voor de aankoop hoor ik het graag.
Voorstellen ga ik in het andere topic doen maar toch. Ik ben tim 38, vrouw drie kids en een newfoundlander. Oh ja een paard en heb mijn mind gezet op een v70.
Jaartal tussen 2001 en 2004. Km stand rond de 150 -200 k. Stoelverwarming een MUST!
Liefst automaat maar schakelen mag ook. Trekhaak is wel een hele handige optie.
Nu heb je een aantal krachtvarianten. Wie kan mij helpen aan de pre of cons van de motoren?
2.4 140 pk
2.4 170 pk
2.4 200 pk
2.9
Wat zijn de waardevolste (en dan niet perse qua geld) opties verkrijgbaar op de v70? Wanneer is hij het meest luxe?wat is iets waar je van zegt ik ben zo blij dat ik deze optie op mijn v70 heb?
Ik hoop van jullie hieromtrent waardevolle gebruikerstips te kunnen ontvangen.
Mocht iemand iets anders kwijt willen voor de aankoop hoor ik het graag.