Toch wel een goed punt.
Ik zal hem laten uitlezen, tenslotte is Assumption the Mother of All Oeps-ups. Ik ging er bij het bekijken van de boekjes van uit dat het wel snor zat. In Italiƫ is 'ie door Volvo onderhouden en hier in Nederland ook.
De rest van de auto gaf in ieder geval weinig rede tot twijfel aan de stand. Ik ben gewapend met verzamelde tips hier (en dat handige pdf-je dat hier onlangs werd gepost) en m'n schoonvader (eeuwige Volvo rijder en handige Harrie) de proefrit gaan maken. Interieur, exterieur, electriek en visueel zichtbare techniek leken allemaal in orde en het reed en stuurde voortreffelijk. Er komen nog wel nieuwe Continental's op, ondanks dat die er op zaten nog 4mm waren, hij krijgt een grote beurt en de distributieriem wordt vervangen (en alles daarom heen, waterpomp etc).
De komende 30k zie ik met goede hoop tegemoet. Niets is zeker, zoveel is zeker. Ik heb 3 maanden volledige garantie, dat staat bij mij gelijk aan +/- 10.000 km. Kortom, we zien wel.
Ik zal hem laten uitlezen, tenslotte is Assumption the Mother of All Oeps-ups. Ik ging er bij het bekijken van de boekjes van uit dat het wel snor zat. In Italiƫ is 'ie door Volvo onderhouden en hier in Nederland ook.
De rest van de auto gaf in ieder geval weinig rede tot twijfel aan de stand. Ik ben gewapend met verzamelde tips hier (en dat handige pdf-je dat hier onlangs werd gepost) en m'n schoonvader (eeuwige Volvo rijder en handige Harrie) de proefrit gaan maken. Interieur, exterieur, electriek en visueel zichtbare techniek leken allemaal in orde en het reed en stuurde voortreffelijk. Er komen nog wel nieuwe Continental's op, ondanks dat die er op zaten nog 4mm waren, hij krijgt een grote beurt en de distributieriem wordt vervangen (en alles daarom heen, waterpomp etc).
De komende 30k zie ik met goede hoop tegemoet. Niets is zeker, zoveel is zeker. Ik heb 3 maanden volledige garantie, dat staat bij mij gelijk aan +/- 10.000 km. Kortom, we zien wel.