Afgelopen dinsdag was het zover. Mijn v70 2.5d was al meerdere keren behandeld voor de olie lekkage en nu werd hij net zo lang 'gepeld' tot dennis850estate bij het was. dennis850estate kent deze Audi / Vw motoren goed en de lekkage heeft te maken met een pakking van het carter. Om dit te kunnen vervangen moest de voortrein en onderkant uit elkaar. 18.00 uur begonnen en rond 01.00 uur klaar. Dit was incl het vervangen van de distributieriem..
Ik heb alleen de lamp vast mogen houden maar vond het mooi om te zien hoe je een Volvo uit elkaar haalt. dennis850estate is was er druk mee.. Ik ben blij dat ik niet naar de Volvo dealer hoefde voor deze raparatie. Dan had ik de V70 ingezet als plantenbak...
Nu is de 2.5d weer droog en loopt mooi. Het blijft een tractor (wel met 170 pk..)..
Mocht iemand met een V70 classic diesel (tdi of 2.5d) of een v70n 2.5d een olielekkage hebben.. Het probleem zit hem vaak in de aanhechting tussen de 2 pakkingen (zie foto).
een erg leuke ervaring, dank dennis850estate!!
Ik heb alleen de lamp vast mogen houden maar vond het mooi om te zien hoe je een Volvo uit elkaar haalt. dennis850estate is was er druk mee.. Ik ben blij dat ik niet naar de Volvo dealer hoefde voor deze raparatie. Dan had ik de V70 ingezet als plantenbak...
Nu is de 2.5d weer droog en loopt mooi. Het blijft een tractor (wel met 170 pk..)..
Mocht iemand met een V70 classic diesel (tdi of 2.5d) of een v70n 2.5d een olielekkage hebben.. Het probleem zit hem vaak in de aanhechting tussen de 2 pakkingen (zie foto).
een erg leuke ervaring, dank dennis850estate!!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).