Toch even een update: heb een testdrive gereden in een XC90 T6 van 2005, wat een drama, alles wat mis kon gaan ging ook mis (ik had mijn bezoek aangekondigd!): accu was dood (booster), alles viel uit, en haha, de auto ging over op zijn noodloop??? Bestaat dat bij Volvo? Alle power was weg, of de Turbo had de geest gegeven….zat geen fut meer in. Raamstrips lieten los, koplamp-lenzen waren nagenoeg vergaan (zelfde als bij onze 850 station destijds)…….en de stoelen zitten slechter dan de V70!?!? De zitting is korter, waardoor minder beensteun. Achterin voor de koters: die hebben het gewoon net zo goed als in de V70, dus die mogen niet klagen.
Ik snap wel dat mensen weer terug grijpen naar een V70! Maar eigenwijs als ik ben…..
Ook nog een testrit gemaakt in een Cherokee….hahaha, ding is niet op de weg te houden, althans, niet het exemplaar waar ik in reed. Wat een krappe bedoening. Beenruimte achterin: met mijn 1.78 met mijn knieën vast tegen de voorstoelen, achterbankje van het caliber bestelbus, kofferruimte van het caliber BMW 3-serie Touring….dat wordt m dus niet!
En nu heb ik me toch een testritje gemaakt in een beest van een auto…..
:thumb: die iets boven mijn ingebeelde/gewenste budget komt. Ik zeg niet welke, want dan gaat het aantal hits omhoog, en dan denken de verkopers dat er meer animo is, en doen ze de prijzen ook weer omhoog….rare markt momenteel
De 'gepeperde' Porsche heb ik inmiddels ook aan het rijtje toegevoegd…