Zoals in eerdere topics aangegeven ben ik niet geheel zeker of ik mijn V70 OR door blijf rijden, of de overstap ga maken naar een nieuwer model. Twijfelpunt is hierbij dat de auto bijna 15 jaar oud is en dan zakelijk interessant voor mij en velen is. Bovendien is dit misschien wel de lekkerste auto die ik ooit heb gereden. Maar ook ik ben altijd nieuwsgierig en heb weinig geduld met auto's.....maar wellicht kom ik nog tot bezinning....
Daarom eigenlijk mijn interessepeiling of mijn V70 hier een opvolger zou kunnen vinden. Ik heb momenteel een optie op een particuliere auto, maar dan zou ik eerst mijn V70 verkocht moeten hebben, en zo graag wil ik niet oversteken.
Gegevens:
17-JB-LK,360dkm, interieur in onberispelijke staat (handremgreep- en pookleder onlangs vervangen/origineel), verder wat gebruikssporen, maar geen olieverbruik (!) en recente riemenwissel. Foto te zien in mijn avatar, meerdere foto's volgen, maar daar moet ik even induiken hoe dat moet. Richtprijs 4900,=
Als ik nog wat vergeet, volgt dat uiteraard later.
Daarom eigenlijk mijn interessepeiling of mijn V70 hier een opvolger zou kunnen vinden. Ik heb momenteel een optie op een particuliere auto, maar dan zou ik eerst mijn V70 verkocht moeten hebben, en zo graag wil ik niet oversteken.
Gegevens:
17-JB-LK,360dkm, interieur in onberispelijke staat (handremgreep- en pookleder onlangs vervangen/origineel), verder wat gebruikssporen, maar geen olieverbruik (!) en recente riemenwissel. Foto te zien in mijn avatar, meerdere foto's volgen, maar daar moet ik even induiken hoe dat moet. Richtprijs 4900,=
Als ik nog wat vergeet, volgt dat uiteraard later.