Mijn R begint wat te roken eN mijn T kan ook wel wat hulp gebruiken na 300MegaMeter
Trouwens Ik hoor je praten over sleuteldag, kan ik daar meer info over krijgen? Mijn T vliegt soms ook in de noodloop mode.
ook net aangeschaft ik denk zelf aan gasklep huis maar ik hoor graag de deskundige.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Aha, maar als het hier om de classic gaat valt deze niet uit te lezen. Wat we dan wel kunnen doen is de gasklep even heel grondig reinigen. Het liefst het ding in zijn geheel eraf halen. Heb je wel een nieuwe pakking van circa 6 euro nodig.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Als ik al die klussen zie dan kunnen we beter een sleutelweekend gaan maken.
Serieus, met al die klussen ga je echt tijd te kort komen.
Hij kan het ook zelf doen, als wij hem de aanwijzingen geven.
Zal ook kunnen maar aan de andere kant heb ik dit klusje bij een Classic vaker gedaan dus ik denk er al met al een halfuur voor nodig te hebben! Maar inderdaad, zelf aan je auto werken met het oog en inzicht van de ander erbij is zeker goed! Je leert er dan zelf ook van.
Ik denk dat die sleutelweek ook nog weleens een idee kon zijn. Overnachten in Van der Valk en verder alleen maar met de auto's bezig haha. Heeft wel charme overigens!
Bigdog
Administrator
ben er weer een keer, en niet zomaar. de ellende is weer toegeslagen.
denk dat het wel zeker de ABS module is, de lampjes van de ABS en remmen gingen branden en rest weer oude verhaal, alleen kon ik nog naar huis rijden zonder horten of stoten. Volgens de garagehouder is de ABS module vervangen met een van de sloop met hetzelfde nummer.
waar kan ik deze ABS module vinden?
kan ik het nummer tenminste opzoeken en via onderdelenlijn op zoek gaan.
ben er weer een keer, en niet zomaar. de ellende is weer toegeslagen.
denk dat het wel zeker de ABS module is, de lampjes van de ABS en remmen gingen branden en rest weer oude verhaal, alleen kon ik nog naar huis rijden zonder horten of stoten. Volgens de garagehouder is de ABS module vervangen met een van de sloop met hetzelfde nummer.
waar kan ik deze ABS module vinden?
kan ik het nummer tenminste opzoeken en via onderdelenlijn op zoek gaan.
Drama!! Als ik jou was zou ik even 1 van de bekende demontagebedrijven bellen en het nummer doorgeven. Die weten dan wel of ze hem hebben. En eventueel opsturen doen ze ook!
Veel succes man! Dit is niet leuk!