Laat ik maar eens hulp vragen bij de mensen die er verstand van hebben.
Het Forum dus.
Zoals ik in mijn voorsteltopic al heb aangegeven wil ik een V70 gaan kopen.
Echter nadat ik mezelf steeds meer heb ingelezen en op MP gekeken zit ik met een aantal dilemma's.
Voor ik over modellen en motoren ga hebben wil ik eerst aangeven waar ik belang bij heb.
Oftewel. Mijn eisen pakketje.
Met tevens de reden waarom.
Ik overweeg een G3 te kopen en de reden is duidelijk. Gas is goedkoper rijden.
Maar mijn auto moet stil zijn. Hoe minder rijwind en motor lawaai des te beter.
Omdat Ik de S80 ook een geweldig mooie auto vindt is de kans dat ik die ga nemen groot aanwezig.
Zit er qua lawaai verschil tussen beide modellen?
De reden is dat ik zeer slechthorend ben wat tijdens autorijden voor mij lastig is.
Hoe stiller de auto des te beter hoor ik de mensen of radio in de auto.
Modeljaar 2001/02/03 is waar ik zoek qua budget. Stel 4000 a 4500 euro
Ik hou dan nog het nodige over voor onderhoud indien nodig.
De motor.
Tja, ik hou van wat power.
140pk gaat het niet worden.
Minimaal 170 of 200 zonder tuning.
Automaat en geen handbak.
Ik wil leer van binnen, en aangezien repareren duurder is dan goed aankopen is het uiterlijk vd auto voor mij van groot belang. Auto's met deukjes laat ik sowieso staan.
Waar moet ik op letten bij een eventuele aanschaf uitgaande van het feit dat ik het niet hoor of een motor of automaat niet top meer is?
In het verleden heb ik ervaren dat niet iedereen even eerlijk is.
Gezien mijn eisenpakket lijkt het erop dat ik voor een duppie op de eerste rang wil zitten maar ik denk dat dit wel meevalt.
als laatste koop ik liever een jaar ouder in goede staat dan een afgetrapte jongere.
Alle tips zijn welkom.
Het Forum dus.
Zoals ik in mijn voorsteltopic al heb aangegeven wil ik een V70 gaan kopen.
Echter nadat ik mezelf steeds meer heb ingelezen en op MP gekeken zit ik met een aantal dilemma's.
Voor ik over modellen en motoren ga hebben wil ik eerst aangeven waar ik belang bij heb.
Oftewel. Mijn eisen pakketje.
Met tevens de reden waarom.
Ik overweeg een G3 te kopen en de reden is duidelijk. Gas is goedkoper rijden.
Maar mijn auto moet stil zijn. Hoe minder rijwind en motor lawaai des te beter.
Omdat Ik de S80 ook een geweldig mooie auto vindt is de kans dat ik die ga nemen groot aanwezig.
Zit er qua lawaai verschil tussen beide modellen?
De reden is dat ik zeer slechthorend ben wat tijdens autorijden voor mij lastig is.
Hoe stiller de auto des te beter hoor ik de mensen of radio in de auto.
Modeljaar 2001/02/03 is waar ik zoek qua budget. Stel 4000 a 4500 euro
Ik hou dan nog het nodige over voor onderhoud indien nodig.
De motor.
Tja, ik hou van wat power.
140pk gaat het niet worden.
Minimaal 170 of 200 zonder tuning.
Automaat en geen handbak.
Ik wil leer van binnen, en aangezien repareren duurder is dan goed aankopen is het uiterlijk vd auto voor mij van groot belang. Auto's met deukjes laat ik sowieso staan.
Waar moet ik op letten bij een eventuele aanschaf uitgaande van het feit dat ik het niet hoor of een motor of automaat niet top meer is?
In het verleden heb ik ervaren dat niet iedereen even eerlijk is.
Gezien mijn eisenpakket lijkt het erop dat ik voor een duppie op de eerste rang wil zitten maar ik denk dat dit wel meevalt.
als laatste koop ik liever een jaar ouder in goede staat dan een afgetrapte jongere.
Alle tips zijn welkom.