Ook van dit uitlijnrapport klopt niet echt veel helaas

.
Nog even over het trillen, de meeste Volvo's zijn extreem gevoelig voor onbalans inde wielen. Standaard word een wiel gebalanceerd tot 5 gram, alles wat eronder zit laat het apparaat niet standaard niet en hier zit nu net de crux.... Als je bij een Volvo onbalans hebt op de voorwielen, kan dit al ontstaan bij 3 gram helaas. Het balanceren moet dus echt tot of 1 maar liever 0 gram worden gedaan. Daarvoor moeten bepaalde standaard instellingen van het balanceerapparaat anders ingesteld worden wat dus weer niet word gedaan meestal. Met een blijvend trillende auto als gevolg terwijl het balanceerapparaat zegt dat alles in orde is (immers onder 5 gram laat hij niet standaard zien). Ik heb dit nu al zo vaak meegemaakt en als voorbeeld, mijn zomerwielen heb ik op laten knappen door Rene van Wheelcare, is echt perfect gedaan, maar toch trillen bij 2 en 1 gram onbalans op de vooras. Die 2 en 1 gram eruit gehaald en trillingen zijn 100% weg.
Idem geld voor het uitlijnen, als alles in het groene vak zit wilt echt niet zeggen dat hij helemaal top is uitgelijnd helaas....