Beste medeforumleden. Ik had in een ander topic beloofd de voortgang van de reparatie van mijn auto met jullie te delen. Bij deze dan. En dit is ook meteen een hulpvraag. Met dien verstande dat hoe goed bedoeld ook jullie mij geen technische vragen moeten stellen omdat ik die niet kan beantwoorden omdat ik er geen verstand van heb. Maar tips en trucks zijn van harte welkom want ik heb de auto helaas nog niet terug. De dynamo is geplaatst en ook de kabelboom, met jullie hulp gevonden zit er al in. Dan dus dan zou de auto weer moeten functioneren maar helaas is dan niet zo. Er zit een storing in en mijn garagist krijgt die er vooralsnog niet uit, Er wordt naarstig naar gezocht maar tot nu toe geen oplossing. De dynamo weigert bij te laden. Zo heb ik het althans begrepen. En er komen allemaal foutmeldingen. Nu ik dit opschrijf bedenk ik zelf dat de dynamo ook wel eens defect kan zijn ondanks dat het een nieuw geleverd exemplaar is. We gaan er maar vanuit dat het werkt maar stel dat er toch een defect in zit... Massa was het niet en de accu is slechts twee maanden oud. De hele boel ligt open tot en met de paravaan en de kofferbak ligt vol plastic onderdelen... triest maar waar. Morgen rij ik maar eens naar Oldenzaal en dan maar eens alles nog op een rijtje zetten.