Hallo, Ik sta met pech in Duitsland met mijn V70 D5 automaat met caravan. Kreeg enkele keren rode driehoek met melding ‘motormanagement storing spoed’ maar bleef toch genoeg vermogen over met caravan erachter. Nu sta ik een op camping gelukkig maar kan niet meer verder want vermogen is geheel weg. Auto start goed maar gaat direct in noodloop. Paar dagen eerder tijdens reis met de caravan is ADAC geweest en had 4 foutcode’s uitgelezen.
DTC 26B0 Verstuiver 5.
DTC 7700 Motorsteurgerat.
DTC 2500 Krafstoffdrucksensor.
DTC 8410 Sensoren-Spannungsversorgung 1.
Ik heb zelf vandaag OBD2 scanner gekocht en geeft alleen P1719 aan. Dynamo is prima overigens, geeft 14,3 volt aan.
ANWB weer gebeld en laten morgen opnieuw ADAC komen op mijn Volvo op te slepen en naar Volvo dealer in Saarbrücken te brengen.
Ben benieuwd bij Volvo dealer in Saarbrücken wat hun visie is en de kosten uiteraard.
DTC 26B0 Verstuiver 5.
DTC 7700 Motorsteurgerat.
DTC 2500 Krafstoffdrucksensor.
DTC 8410 Sensoren-Spannungsversorgung 1.
Ik heb zelf vandaag OBD2 scanner gekocht en geeft alleen P1719 aan. Dynamo is prima overigens, geeft 14,3 volt aan.
ANWB weer gebeld en laten morgen opnieuw ADAC komen op mijn Volvo op te slepen en naar Volvo dealer in Saarbrücken te brengen.
Ben benieuwd bij Volvo dealer in Saarbrücken wat hun visie is en de kosten uiteraard.