V70N 2.0T Schommelt in vermogen en ploft

Marco27
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 34
Subject:

Re: V70N 2.0T Schommelt in vermogen en ploft

· 
Posted: 13.12.2024 - 19:07  ·  #16
Quote door koennie

Das een koopie idd!
Hopelijk blijft het zo en is het opgelost. De fuel trims worden na verloop van tijd bij geregeld, dus geeft het een paar honderd km, dan weet je meer.

Ik denk dat je toch gelijk krijgt Koen. Momenteel lijkt het er op dat ik weer terug bij af ben. Het heeft er grote schijn van dat er iets niet lekker gaat met het mengsel. Tijd om door te pakken dus! :-)

Gisteren gelijk even met Volvo Rutten in Venlo gebeld. Ze vertelden me dat hun uurtarief á €150+ met uitlezen en diagnose stellen zomaar richting de 6/700€ kon gaan. En nog geen garantie dat het dan opgelost zou zijn.

Ik heb niet direct iemand benaderd met VIDA. Ik weet het niet... misschien een beetje stom ofzo. Maar nu deze bedragen me om de oren vliegen, ben ik toch echt geneigd iemand in de buurt een bericht te sturen (die in de lijst staat) :lol:

Natuurlijk tegen betaling/vergoeding en een helpende hand. Wordt vervolgd! :Thumbsup:
MTE
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 13.12.2024 - 21:30  ·  #17
Ik weet niet of de Volvo dealer met dit je beste adres is. Die hangen m aan Vida, lezen m uit en dan is het daar ook gewoon trial replace and error mag ik ff vangen…
koennie
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 39
Subject:

· 
Posted: 14.12.2024 - 07:54  ·  #18
Er zijn genoeg mensen met vida, er is een lijst beschikbaar.
Een goede diagnose is hier de manier om je geld te besparen. Wellicht is het gewoon een vacuüm slangetje van een euro bijvoorbeeld. Daar kom je alleen achter als je weet waar je moet zoeken.

Selected quotes for multi-quoting:   0