Sinds de aanschaf van de auto heb ik een gevoel dat de auto "hobbelt" (alsof je over markeringsstrepen heen rijd).
Veel onderdelen zijn door de vorige eigenaar al vervangen.
2021:
Draagarmen voorzijde
lager + rubbers veerpoot voorzijde
getande bus
baksteun
voorste motorsteun
achterste motosteun
bovenste motorsteun
eind 2022:
schokdempers voorzijde 4C
schokdemper achterzijde 4C
veerpoot rubber + lager
na aanschaf kwam ik erachter dat alle 4 de banden aan 1 zijde een platte kant hadden, hiervoor zijn er 4 nieuwe banden gemonteerd (hankook ventus S1 evo3). Dit verhielp het een klein beetje.
Na een tijdje te hebben gereden heb ik de banden nogmaals laten balanceren op een road force apparaat dit (kreeg ik als tip). Alles viel binnen de waardes en is niks gek te zien.
Nu heb ik recent rondom nieuwe remblokken en schijven gemonteerd, dit maakte geen verschil.
Het gekke is dat het gevoel alsof je over markerings strepen op de wegrijd niet veranderd bij snelheid, toerental op ontkoppelde motor (in zijn neutraal).
iemand nog een tip om te en?
Veel onderdelen zijn door de vorige eigenaar al vervangen.
2021:
Draagarmen voorzijde
lager + rubbers veerpoot voorzijde
getande bus
baksteun
voorste motorsteun
achterste motosteun
bovenste motorsteun
eind 2022:
schokdempers voorzijde 4C
schokdemper achterzijde 4C
veerpoot rubber + lager
na aanschaf kwam ik erachter dat alle 4 de banden aan 1 zijde een platte kant hadden, hiervoor zijn er 4 nieuwe banden gemonteerd (hankook ventus S1 evo3). Dit verhielp het een klein beetje.
Na een tijdje te hebben gereden heb ik de banden nogmaals laten balanceren op een road force apparaat dit (kreeg ik als tip). Alles viel binnen de waardes en is niks gek te zien.
Nu heb ik recent rondom nieuwe remblokken en schijven gemonteerd, dit maakte geen verschil.
Het gekke is dat het gevoel alsof je over markerings strepen op de wegrijd niet veranderd bij snelheid, toerental op ontkoppelde motor (in zijn neutraal).
iemand nog een tip om te en?