V70R classic bumper op een gewone classic

V70 2.5T

Subject:

Re: V70R classic bumper op een gewone classic

· 
Posted: 20.12.2011 - 17:47  ·  #16
Een echt R is mij te duur, zeker aangezien ik ook op zoek ben naar een appartement. Niet dat ik van plan was de mijne te verkopen, super auto, vermogen genoeg op dit moment ( voorwielen hebben met dit weer zelfs met winterbanden geregeld moeite ).
Heb wel laatst met de dealer in Maastricht gebeld, hij heeft me een prijs doorgegeven van een nieuwe Classic R bumper van €480 ex btw, is dacht ik €570 inclusief. Is dan wel zonder de 3 grillen maar wel in kleur gespoten. Ik vond het persoonlijk voor een nieuw prijs nog wel meevallen ( is nog genoeg, daar niet van ), maar had eerder een bedrag van een eurotje of 200 meer verwacht.
Greyline
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Subject:

· 
Posted: 20.12.2011 - 19:08  ·  #17
Quote door blastaway

Had ook gekeken anar de R bumper, maar kan dan beter de mijne verkopen en direct een R halen. Heb ik ook de PK's en Nm's van een R.

... en dat kan met hetzelfde budget?
... Zo ja, dan doe ik mee :happy:
Greyline
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 20.12.2011 - 19:11  ·  #18
Quote door V70 2.5T

Een echt R is mij te duur, zeker aangezien ik ook op zoek ben naar een appartement. Niet dat ik van plan was de mijne te verkopen, super auto, vermogen genoeg op dit moment ( voorwielen hebben met dit weer zelfs met winterbanden geregeld moeite ).
Heb wel laatst met de dealer in Maastricht gebeld, hij heeft me een prijs doorgegeven van een nieuwe Classic R bumper van €480 ex btw, is dacht ik €570 inclusief. Is dan wel zonder de 3 grillen maar wel in kleur gespoten. Ik vond het persoonlijk voor een nieuw prijs nog wel meevallen ( is nog genoeg, daar niet van ), maar had eerder een bedrag van een eurotje of 200 meer verwacht.

... ja inderdaad €571,20 inclusief is zeker niet te duur, maar ik wed dat het in ons buurland DE toch goedkoper is ... :-|
V70 2.5T

Subject:

· 
Posted: 05.01.2012 - 20:18  ·  #19
Quote door elianmars

Je zou het eens kunnen proberen bij Verwijst. Die haalt regelmatig R-en uit Engeland vandaan.

Heb vandaag bij Verwijst op de site gekeken, hadden een R bumper erop staan. Direct maar een bericht gestuurd. Nu maar hopen op een positieve reactie terug ( voor mij dan:) )
V70 2.5T

Subject:

· 
Posted: 07.01.2012 - 17:56  ·  #20
Gisteren en vandaag zijn een paar mail heen en weer gegaan tussen Verwijst en mij. Hij heeft er nog een liggen, de bumper moet gespoten worden en heeft een kleine beschadiging. Aangezien hij toch in een andere kleur gespoten moet worden maakt een beschadiging niks uit, moet alleen een rooster voor in de bumper bij bestellen.
Ga de bumper komende zaterdag ophalen. Ben ontzettend benieuwd :D
Foto's volgen zodra die in bezit is :)
elianmars
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 07.01.2012 - 21:10  ·  #21
Quote door V70 2.5T

Gisteren en vandaag zijn een paar mail heen en weer gegaan tussen Verwijst en mij. Hij heeft er nog een liggen, de bumper moet gespoten worden en heeft een kleine beschadiging. Aangezien hij toch in een andere kleur gespoten moet worden maakt een beschadiging niks uit, moet alleen een rooster voor in de bumper bij bestellen.
Ga de bumper komende zaterdag ophalen. Ben ontzettend benieuwd :D
Foto's volgen zodra die in bezit is :)

Was de prijs nog een beetje netjes?
V70 2.5T

Subject:

· 
Posted: 14.01.2012 - 13:37  ·  #22
Heb voor de bumper €150 betaald, de lak is wel slechter als verwacht. De spuit kosten zullen dus wel iets hoger uitvallen maar dan nog zal ik er geen nieuwe voor kunnen kopen.
Heb vandaag alles van de bumper er afgehaald, binnen bumper, bevestigingen, roosters enz. Maandag naar de spuiter en kijken wat ze ermee kunnen. En maandag nog een nieuw rooster voor in de bumper bestellen.
V70 2.5T

Subject:

· 
Posted: 21.01.2012 - 16:22  ·  #23
Deze morgen mijn bumper kunnen halen bij de spuiter, daarna ook maar in een keer op het werk erop gaan zetten.

Zoals het eerst was:

( sommige foto's zijn wat wazig, zijn met de telefoon gemaakt. Of de telefoon maakt slechte foto's of ik kan gewoon niet fatsoenlijk stil blijven staan :-/ )
Koplampen en knipperlicht hoeven er niet perse uit, maar het bied net wat meer ruimte om de nieuwe bumper niet te beschadigen met monteren.

Zo'n kaal front is toch wel een apart aanzicht

De nieuwe bumper kaal en alles erop of erin gemonteerd.
( Overal banden op het werk o.O , het lijkt de laatste 3 maanden meer een banden opslag centrum als op een garage )

Zo met de nieuwe bumper erop,

en zo als alles is afgemonteerd. Ik had eigenlijk ook in een keer de zomervelgen er weer onder willen leggen aangezien het ook echt heel erg koud is en overal sneeuw ligt, maar had geen zin deze morgen om ze in te laden.
Het enig wat nog mist zijn andere koplampen, die hoop ik binnenkort te kunnen bestellen.
Hoogst waarschijnlijk worden het deze 8-) : http://actuning.nl/catalog/images/Paul.2.2.v.recl.jpg

Van de zijkant is het duidelijk te zien dat er een groot verschil tussen de bumpers zit.

Ik vind het zelf erg goed uitzien en ben er wel blij mee :D Nu sparen voor nieuwe koplampen.
Philken
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 21.01.2012 - 18:05  ·  #24
MOOI, qua koplampen zou ik gaan voor de originele met helder glas van op de C70(laatste modellen vorig model)
V70 2.5T

Subject:

· 
Posted: 21.01.2012 - 20:48  ·  #25
Als het wat beter weer is en de zomervelgen er weer onder zitten ( hopelijk met nieuwe koplampen ) maak ik nieuwe foto's, die hopelijk mooier en duidelijker zijn.

Quote door Philken

MOOI, qua koplampen zou ik gaan voor de originele met helder glas van op de C70(laatste modellen vorig model)

Daar ben ik dus nog tussen aan het twijfelen. Ik vind ze beide mooi, maar die in de link vind ik erg mooi staan bij een donkere auto. En bij xenon, als het komt, is deze koplamp de betere keuze. Dit aangezien de xenon dan in de les zit en dit een goed lichtbeeld geeft en normale koplampen dat niet altijd hebben.

Deze koplampen zijn ook een heel goed excuus ( vind ik zelf 8-) ) omdat ik voor volgende apk toch nieuwe koplampen moet hebben ( ook al ben ik zelf keurmeester, de huidige hebben echt bijna geen lichtbeeld meer ).
elianmars
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 21.01.2012 - 22:03  ·  #26
R bumper staat altijd goed!

Wat betreft de koplampen, ik vind de C70 koplampen het mooist (vandaar dat ik ze ook op mijn wagen had gemonteerd), maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
hoepel
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Subject:

· 
Posted: 22.01.2012 - 14:09  ·  #27
@V70 2.5T

Ziet er goed uit!!
V70 2.5T

Subject:

· 
Posted: 22.01.2012 - 14:47  ·  #28
Dank je wel, vind het zelf ook erg goed uitzien. Ben er zeer blij mee!
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 22.01.2012 - 17:09  ·  #29
Potdomme dat is mooi geworden!
Waar heb jij zo'n mooie werkplaats man? Heerlijk zo kunnen klussen aan je auto. Dat is een droom voor mij!
Greyline
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 22.01.2012 - 18:45  ·  #30
Quote door blastaway
Potdomme dat is mooi geworden!
Waar heb jij zo'n mooie werkplaats man? Heerlijk zo kunnen klussen aan je auto. Dat is een droom voor mij!

... maar Eijsden is niet zo ver weg voor ons toch?
Misschien mogen we deze werkplaats wel eens "lenen" ?

Selected quotes for multi-quoting:   0