Leuk idee, voor een prijsje wellicht een van de forumsponsoren benaderen?
Maurits en Steve hebben zich inmiddels al gemeld en willen zeker meewerken.
De andere forumsponsoren zijn nog niet online geweest sinds onze PM, dus daar kan ik nog niets over melden.
Een ding is zeker, die wedstrijd gaat er komen.
Leuk idee, voor een prijsje wellicht een van de forumsponsoren benaderen?
Maurits en Steve hebben zich inmiddels al gemeld en willen zeker meewerken.
De andere forumsponsoren zijn nog niet online geweest sinds onze PM, dus daar kan ik nog niets over melden.
Een ding is zeker, die wedstrijd gaat er komen.
Inmiddels heeft Piet zich ook gemeld.
Dus qua prijzen komt het ook helemaal goed !
Haha wat een leuk idee om er een wedstrijd van te maken! Ik dacht ik zal even een nieuw vakantie topic openen om een beetje in de stemming te komen. Niet realiserende dat ik dit allemaal teweeg breng! Maar nogmaals wat een ontzettend gaaf idee. Ik neem zeker mijn fototoestel, iphone en tablet mee, dan moeten er toch zeker een paar fraaie foto's gemaakt kunnen worden.....
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Vanuit Turkije 3500 kilometer rijden.
Heb er ongeveer 37 uur over gedaan.
Wat een monsterlijke auto 3500 kilometer zonder te stoppen doorgereden behalve bij het tanken dan.
Omdat ik nog niet weet welke foto ik officieel mee zal laten doen aan de wedstrijd en ik dit toch wel een leuk topic vindt, plaats ik hier alvast een foto :bandit:
De V70 bij Motorworld Region Stuttgart in Böblingen (DLD). Wat daar niet aan auto's te zien was... aan te raden voor elke autoliefhebber!!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).