Mijn auto is uitgerust met een electronisch Valvecare systeem. De vloeistof wordt per cylinder ingespoten en geregeld aan de hand van de injectietijden.
Ik zie dat de vloeistof in de doorzichtige slangetjes niet tot aan het inlaatspruitstuk loopt (motor uit). Omdat er maar een klein beetje wordt ingespoten, vraag ik mij af of er wel op het juiste moment kan worden ingespoten (de vloeistof moet eerst immers nog door het slangetje voordat het de cylinders bereikt).
Nu gaat het tankje wel gewoon leeg met de te verwachten snelheid, dus er wordt wel degelijk ingespoten.
Nu zou dat met het vacuum van het spruitstuk te maken kunnen hebben heb ik mij bedacht. Ik heb natuurlijk geen idee of de vloeistof tijdens rijden wel tot aan het spruitstuk staat, dat zou best wel eens kunnen.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben gezien bij hun (turbo?) auto met een electronisch geregeld klepsmeersysteem?
Ik zie dat de vloeistof in de doorzichtige slangetjes niet tot aan het inlaatspruitstuk loopt (motor uit). Omdat er maar een klein beetje wordt ingespoten, vraag ik mij af of er wel op het juiste moment kan worden ingespoten (de vloeistof moet eerst immers nog door het slangetje voordat het de cylinders bereikt).
Nu gaat het tankje wel gewoon leeg met de te verwachten snelheid, dus er wordt wel degelijk ingespoten.
Nu zou dat met het vacuum van het spruitstuk te maken kunnen hebben heb ik mij bedacht. Ik heb natuurlijk geen idee of de vloeistof tijdens rijden wel tot aan het spruitstuk staat, dat zou best wel eens kunnen.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben gezien bij hun (turbo?) auto met een electronisch geregeld klepsmeersysteem?