Goedenavond forumleden,
ik heb een beetje advies nodig.
De huidige ( bruin/rode) V70 140 Pk heeft geen echte manco,s en rijd heerlijk, echter de kleur vinden we niet zo mooi, en heeft een deuk. Afgelopen 2 jaar zijn nieuwe uitlaat accu schijven/remmen rubbers kogels ed gedaan, maar de 585K is niet niks. ( 84-FV-H F) LPG automaat 5 bak)
Ik kan (in polsbroek) een mooie grijze V70 1998 170pk kopen, 454K ( LPG automaat 4 bak) met gereviseerde cil kop, en veel nieuwe zaken banden en APK. ( TJ-ZH-3 4 ). Verkoper geeft aan dat ook automaat in het verleden gereviseerd zal zijn.
Omdat de "nieuwe" 170 pk heeft denk ik dat ie (nog) meer gebruikt, en door de automaat 4 bak ( zag ik later pas) ook meer geluid maakt? Er moet oa vanwege de revisie kop ( rek. gezien) 2500 euro bij betaald worden.
Vanwege de kleur en de "verse" motor wil ik het doen, maar wat zijn de minpunten? idd het verbruik en geluid of nog andere nadelen? Of gewoon te duur mss.
Ik hoor het graag, (mag ook via pb)
ik heb een beetje advies nodig.
De huidige ( bruin/rode) V70 140 Pk heeft geen echte manco,s en rijd heerlijk, echter de kleur vinden we niet zo mooi, en heeft een deuk. Afgelopen 2 jaar zijn nieuwe uitlaat accu schijven/remmen rubbers kogels ed gedaan, maar de 585K is niet niks. ( 84-FV-H F) LPG automaat 5 bak)
Ik kan (in polsbroek) een mooie grijze V70 1998 170pk kopen, 454K ( LPG automaat 4 bak) met gereviseerde cil kop, en veel nieuwe zaken banden en APK. ( TJ-ZH-3 4 ). Verkoper geeft aan dat ook automaat in het verleden gereviseerd zal zijn.
Omdat de "nieuwe" 170 pk heeft denk ik dat ie (nog) meer gebruikt, en door de automaat 4 bak ( zag ik later pas) ook meer geluid maakt? Er moet oa vanwege de revisie kop ( rek. gezien) 2500 euro bij betaald worden.
Vanwege de kleur en de "verse" motor wil ik het doen, maar wat zijn de minpunten? idd het verbruik en geluid of nog andere nadelen? Of gewoon te duur mss.
Ik hoor het graag, (mag ook via pb)