Dag allemaal,
Allereerst wil ik een dikke
richting Emiel sturen. Thanks voor alle advies op de achtergrond. Nadat het schadebedrijf de ringen van de richtingaanwijzers had gespoten, kwam ik tijdens de montage erachter dat ze op het chroom heeft afgeplakt, zag er niet uit. Via Emiel knap setje kunnen bemachtigen en zelf maar aan begonnen. Nou deze klus geklaard was kon ik eindelijk aan de montage beginnen. Even later bleek het chroom van het inlay op sommige plekken verkleurd te zijn, toen ook deze maar in de verf gezet. Tijdens het opnieuw lijmen van de nieuwe lenzen kwam mijn tweeling ook nog paar keer verhaal halen wat Papa nou aan het doen is...
3 uur later, tijdens het bewonderen van mijn kunstwerk kwam ik nog achter dat ik de kapjes van de stadslichten niet goed terug gezet heb. Toen zakte mij de moed echt helemaal weg. Zoals jullie kunnen lezen, wat er mis kon gaan is dan ook misgegaan. Maar alles in prullenbak donderen zag ik dan ook niet zitten. Na het maken van een stuk gereedschap kon ik de kapjes vanbinnen uit gelukkig wel op hun plaats zetten.
Een ding weet ik zeker, dit doe ik nooit meer.
Maar het resultaat mag er wel zijn en wil ik jullie niet onthouden.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).