ik heb er zelf niks aan gedaan maar dit overgelaten aan specialisten
Kort vooraf.
3300 km met de caravan gereden zonder een foute klap. (353000 KM 2.4 automaat benz.) Wil ik de caravan naar de stalling brengen hoor ik een grote klap, alles uit op het dasboard en de bak schakelt niet meer op of neer. (Niet leuk met je caravan op een 2 baans weg). Stress en toch de auto rijdend voor de deur gekregen. In de avond nog 1x proberen en niks aan de hand????. Rara. De mannen van VOMD hebben alles uitgelezen ( top service en top gasten) en mij doorverwezen naar ETS1 met een a4 tje vol met cijfers en foutcodes. Afspraak gemaakt en vanmorgen is de volvo bij de chrirurg geweest en een chip vervangen en een ventilatortje gemonteerd. Ook over ETS1 niets dan lof. Dus ik heb aan de volvo niks gedaan maar dit keer alles laten doen. VODM en ETS1 dank je wel. Waarschijnlijk is door de hoge temperaturen de aansturing in het hart van de elektronica ( een van de vele chips) ontregeld geweest.
Kort vooraf.
3300 km met de caravan gereden zonder een foute klap. (353000 KM 2.4 automaat benz.) Wil ik de caravan naar de stalling brengen hoor ik een grote klap, alles uit op het dasboard en de bak schakelt niet meer op of neer. (Niet leuk met je caravan op een 2 baans weg). Stress en toch de auto rijdend voor de deur gekregen. In de avond nog 1x proberen en niks aan de hand????. Rara. De mannen van VOMD hebben alles uitgelezen ( top service en top gasten) en mij doorverwezen naar ETS1 met een a4 tje vol met cijfers en foutcodes. Afspraak gemaakt en vanmorgen is de volvo bij de chrirurg geweest en een chip vervangen en een ventilatortje gemonteerd. Ook over ETS1 niets dan lof. Dus ik heb aan de volvo niks gedaan maar dit keer alles laten doen. VODM en ETS1 dank je wel. Waarschijnlijk is door de hoge temperaturen de aansturing in het hart van de elektronica ( een van de vele chips) ontregeld geweest.