Hoi
Vraag me af of er al leden zijn die de vdash van obbe tuning gebruiken...probeer reviews te vinden maar kan weinig tot niets vinden.
Zit erover na te denken om die aanteschaffen.
Verder las ik over een dice vervanger genaamd " mongoose" niet te verwarren met dat ander woord
Deze tool kwam ik ook bij een zakelijke marktplaats advertentie tegen en kreeg als reactie toen ik vroeg of het uit china moest komen:
Ja vanuit de fabriek. Alles komt daar vandaan. Wij importen al meer dan 10
jaar alles zelf en hebben vaste leveranciers, en zijn de ook verzekerd van
de goede kwaliteit, verder heeft u support en garantie, wat u niet heeft
als u het zelf besteld.
Kost 89,95 maar ben toch nieuwsgierig of die van obbe tuning die 160 kost dezelfde mongoose is...daar zit een stickertje van D5T5 op.
Zijn er leden die al zo,n mongoose tool gebruiken? Ook daar vind ik geen reviews over.
Foto van MP aanbieder.
Vraag me af of er al leden zijn die de vdash van obbe tuning gebruiken...probeer reviews te vinden maar kan weinig tot niets vinden.
Zit erover na te denken om die aanteschaffen.
Verder las ik over een dice vervanger genaamd " mongoose" niet te verwarren met dat ander woord
Deze tool kwam ik ook bij een zakelijke marktplaats advertentie tegen en kreeg als reactie toen ik vroeg of het uit china moest komen:
Ja vanuit de fabriek. Alles komt daar vandaan. Wij importen al meer dan 10
jaar alles zelf en hebben vaste leveranciers, en zijn de ook verzekerd van
de goede kwaliteit, verder heeft u support en garantie, wat u niet heeft
als u het zelf besteld.
Kost 89,95 maar ben toch nieuwsgierig of die van obbe tuning die 160 kost dezelfde mongoose is...daar zit een stickertje van D5T5 op.
Zijn er leden die al zo,n mongoose tool gebruiken? Ook daar vind ik geen reviews over.
Foto van MP aanbieder.