Hoi!
Toen ik vandaag mijn auto uit het parkeervak wou draaien hoorde ik opeens het geluid van een veer die bleef haken (soort ploink maar dan harder
) bij elke stuurbeweging die ik uitvoerde. Toen ik uitstapte zag ik dat de de bestuurderskant van de auto een stukje lager stond dan de passagierskant. Bij nadere inspectie zag ik dat de veer over de onderste veerschotel is geschoten (op de parkeerplaats lagen nog wat resten van coating van de veer).
Voordat ik een enorme waslijst aan onderdelen bestel (schokdempers, veer isolater, veerpootlagers, veerzittingen etc) vroeg ik mij af of iemand dit eerder heeft gehad en wat toen de oplossing is geweest?
Gaat om een Volvo V70 D5 185pk automaat uit 2007.
Toen ik vandaag mijn auto uit het parkeervak wou draaien hoorde ik opeens het geluid van een veer die bleef haken (soort ploink maar dan harder

Voordat ik een enorme waslijst aan onderdelen bestel (schokdempers, veer isolater, veerpootlagers, veerzittingen etc) vroeg ik mij af of iemand dit eerder heeft gehad en wat toen de oplossing is geweest?
Gaat om een Volvo V70 D5 185pk automaat uit 2007.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).