Ik heb de versie van IPD ondertussen iets meer dan een jaar onder de kap:
Wat ik er vooral van merk is dat de auto wat directer reageert op het stuur.
Is bijna tegelijkertijd gekomen met een Bilstein B12 onderstel (zat er net iets eerder onder dan dat de IPD set erop ging), mogelijk dat je met een standaard onderstel iets meer zal merken.
Vind het directere sturen wel fijner, maar zoals anderen ook al aan hebben gehaald voegt het voor normaal straatgebruik amper tot niets toe.
Extra trillingen oid. heb ik geen last van.
Op mijn andere auto heb ik een veerpootbrug, draagarmbrug en is het subframe extra verstevigd met een kruis erin en dat laatste is nog het meest merkbaar. (wat je nog meer merkt is een rolkooi, maar dat gaat voor op straat wel heel ver :bandit: )
Maar daarmee rijd, althans was ik regelmatig mee op het circuit of op de slalom te vinden en dan rijd je daadwerkelijk zo dat het merkbaar wordt.
Wat ik er vooral van merk is dat de auto wat directer reageert op het stuur.
Is bijna tegelijkertijd gekomen met een Bilstein B12 onderstel (zat er net iets eerder onder dan dat de IPD set erop ging), mogelijk dat je met een standaard onderstel iets meer zal merken.
Vind het directere sturen wel fijner, maar zoals anderen ook al aan hebben gehaald voegt het voor normaal straatgebruik amper tot niets toe.
Extra trillingen oid. heb ik geen last van.
Op mijn andere auto heb ik een veerpootbrug, draagarmbrug en is het subframe extra verstevigd met een kruis erin en dat laatste is nog het meest merkbaar. (wat je nog meer merkt is een rolkooi, maar dat gaat voor op straat wel heel ver :bandit: )
Maar daarmee rijd, althans was ik regelmatig mee op het circuit of op de slalom te vinden en dan rijd je daadwerkelijk zo dat het merkbaar wordt.