Vorige maand de rubbers en lagers van de veerpoten vervangen voor nieuwe. Rubbers van de dealer, en lagers van Sachs via Motointegrator.
Vanaf het begin viel ons (heb het bij Frank gemonteerd) al op dat de linker veer wat scheef in de rubber lijkt te vallen.
Ik heb toen de boel nog 2 keer los gemaakt en weer vast gezet met extra veerpanners zodat hij er zeker weten recht in zou vallen maar dat lijkt niet te willen. De rechter kant ging er wel recht in.
Na een week toch weer geknak dus weer naar Frank en de veerpoot opnieuw in elkaar gezet, maar hij blijft er scheef in vallen.
Hoort ook wel een beetje zo dachten we, maar het lijkt zo raar.
De auto bonkt nu bij het afrijden van drempels, en soms bij het sturen. Dat deed hij met de oude lagers en rubbers ook, daarom heb ik ze juist vervangen.
Deze auto was bij de vorige eigenaar verlaagd, kan het daar iets mee te maken hebben?
Zijn er andere onderdelen die dit nog kunnen veroorzaken? Draagarmen? Veren?
Vanaf het begin viel ons (heb het bij Frank gemonteerd) al op dat de linker veer wat scheef in de rubber lijkt te vallen.
Ik heb toen de boel nog 2 keer los gemaakt en weer vast gezet met extra veerpanners zodat hij er zeker weten recht in zou vallen maar dat lijkt niet te willen. De rechter kant ging er wel recht in.
Na een week toch weer geknak dus weer naar Frank en de veerpoot opnieuw in elkaar gezet, maar hij blijft er scheef in vallen.
Hoort ook wel een beetje zo dachten we, maar het lijkt zo raar.
De auto bonkt nu bij het afrijden van drempels, en soms bij het sturen. Dat deed hij met de oude lagers en rubbers ook, daarom heb ik ze juist vervangen.
Deze auto was bij de vorige eigenaar verlaagd, kan het daar iets mee te maken hebben?
Zijn er andere onderdelen die dit nog kunnen veroorzaken? Draagarmen? Veren?