Kost een tientje voor een fles, te verdunnen tot 1 op 10 (ik doe 1 op 15) en dan nog werkt het goed. Muscle zal goed ontvetten maar is per saldo duurder en minder goed dan bovenstaand artikel.
Je kan ook gewoon elke week als je je Volvo poetst, je velgen mee poetsen.. dan heb je dat niet
Althans, ik heb nergens last van...
Als je een keer een paar weken op vakantie gaat zoals wij naar Zuid Frankrijk dan heb je snel na een paar weken wat aanslag. Ik was het dan altijd goed en gebruik een stukje oude klei om de rotzooi weg te vegen.
Dat mr. Muscle werkte prima. Ik heb mijn Persus velegen ermee schoongemaakt nadat de versleten zomerbanden eraf gehaald waren.
Met mijn huidige zomervelgenm, als ik 1 keer per 2 weken poets, veeg ik ze zo schoon en blijft er geen vuiligheid zitten.
Ik gebruik al een tijdje ZEP aluminium Cleaner
Werkt fantastisch, niet goedkoop, maar wel doeltreffend.
Even in laten werken ( 5 a 7 min. ) en daarna afspuiten met (hoge druk ) spuit.
Er is hier al een draadje over ; Velgen weer als NIEUW
Daar staan ook de foto's e.d. op
Netjes. Close up van die moertjes? Die van ons onder de V70 zijn ook brandschoon, daar had de vorige eigenaar een goede oplossing voor. Een schuurspons. Mooi wit dus in de randjes.......
Jan, dat is een heeel mooi resultaat! En dat staat erg mooi onder jou C. Het zijn overigens niet de makkelijkste velgen om te poetsen. Maar als ik ze zou hebben, had ik het er graag voor over gehad.