Voor wat de ET waarde betreft: die paar millimeter komt de velg gewoon 6mm naar buiten toe. Qua steek kan ik je niet raden. Heb zelf ook 7 jaar een 850 gehad (héérlijke comfortabele wagen) maar moest deze met versleten homokineten en telkens duurdere onderhoudsbeurten van de hand doen bij ook nog eens stijgende benzineprijzen.
Als ''proef'' even de voorste wielen monteren en een stukje gaan rijden.
Als tijdens het sturen niets aanloopt dan is het geen probleem, vervolgens de achterwielen monteren.
e.e.a. zal wel 6 mm verder naar buiten staan, maar is net of je iets bredere wielen hebt.
succes Andor
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39894 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik zal van het weekend de velg eens voor zetten. Helaas is het wel 15 inch. Auto is verlaagd dus wil zeker geen kleinere wielen hebben want dan lopen de voor spatlappen aan.
Punt is dat er geen banden meer om mijn oude velgen zitten dus rondje rijden heb geen nut.
Lastig.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39894 Geregistreerd: 07 / 2009