IK heb een tijd geleden een HU803 icm PA300 in de S60 geplaatst.
Alles werkt en t klinkt best redelijk.
Idd, best redelijk terwijl ik toch iets meer had verwacht.
Ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed afgesteld staat. Als ik de fader gebruik het geluid zo verdeeld dat het naar mijn zin over voor-achter goed verdeeld is dan is het vlak, alsof het geluid alleen over de bodem van de auto kruipt ipv lekker vol over de hele auto.
INstellingen veranderen in de verborgen instellingen leek de eerste manier om daar wat aan te veranderen.
Alleen.... geen van de instellingen kan ik bereiken ?
Ik gebruik bv
Hidden Equalizer
With the radio switched off, press and hold down [SOURCE], press [Volume] to power
on the radio, and continue to hold down [SOURCE] for at least 5 seconds.
Press [SOURCE] to select a function
Turn [SOURCE] to adjust value
Gebeurd dus niets als ik dat doe. De radio gaat gewoon aan als ik de [volume] gebruik en gaat gewoon z'n werk doen alsof hij niet merkt dat de [source] knop was in gedrukt ?
Wat gaat er verkeerd ? Iemand enig idee ?
Alles werkt en t klinkt best redelijk.
Idd, best redelijk terwijl ik toch iets meer had verwacht.
Ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed afgesteld staat. Als ik de fader gebruik het geluid zo verdeeld dat het naar mijn zin over voor-achter goed verdeeld is dan is het vlak, alsof het geluid alleen over de bodem van de auto kruipt ipv lekker vol over de hele auto.
INstellingen veranderen in de verborgen instellingen leek de eerste manier om daar wat aan te veranderen.
Alleen.... geen van de instellingen kan ik bereiken ?
Ik gebruik bv
Hidden Equalizer
With the radio switched off, press and hold down [SOURCE], press [Volume] to power
on the radio, and continue to hold down [SOURCE] for at least 5 seconds.
Press [SOURCE] to select a function
Turn [SOURCE] to adjust value
Gebeurd dus niets als ik dat doe. De radio gaat gewoon aan als ik de [volume] gebruik en gaat gewoon z'n werk doen alsof hij niet merkt dat de [source] knop was in gedrukt ?
Wat gaat er verkeerd ? Iemand enig idee ?