Gisteren heeft mijn vrouw onze V70 classic diesel tegen een boom aan gedrukt. Zij is er goed vanaf gekomen, maar de Volvo iets minder. De zijspiegel en de bestuurdersdeur zijn er aan gegaan. Meteen bij Marty in Duiven een nieuwe deur en spiegel opgehaald, dat is super, maar ik loop nu tegen het volgende aan, waar jullie wellicht antwoord(en) op hebben:
Het slot in de kapotte deur is er helemaal uitgeslagen door de klap, ik heb de cilinder van het slot op de 'plaats delict' wel weer gevonden, maar lijkt niet meer te werken, krijg sleutel er iig niet in op dit moment.
Bij de nieuwe deur zit geen sleutel (was verkocht met het contactslot).
Ik heb geen afstandsbediening bij de auto.
Wat zijn nu mijn opties?
- Kan mijn sleutel werkend worden gemaakt met het nieuwe slot?
- Is er een andere manier om dat slot werkend te krijgen (incl. de cv)?
- Is het bestellen van een AB bij de dealer een oplossing, zal dat gewoon werken qua vergrendeling? Dan snap ik dat ik de auto niet kan openen en sluiten met de sleutel, maar dat zij dan maar zo.
- Nog andere oplossingen?
Ik hoor het graag!
Het slot in de kapotte deur is er helemaal uitgeslagen door de klap, ik heb de cilinder van het slot op de 'plaats delict' wel weer gevonden, maar lijkt niet meer te werken, krijg sleutel er iig niet in op dit moment.
Bij de nieuwe deur zit geen sleutel (was verkocht met het contactslot).
Ik heb geen afstandsbediening bij de auto.
Wat zijn nu mijn opties?
- Kan mijn sleutel werkend worden gemaakt met het nieuwe slot?
- Is er een andere manier om dat slot werkend te krijgen (incl. de cv)?
- Is het bestellen van een AB bij de dealer een oplossing, zal dat gewoon werken qua vergrendeling? Dan snap ik dat ik de auto niet kan openen en sluiten met de sleutel, maar dat zij dan maar zo.
- Nog andere oplossingen?
Ik hoor het graag!