Helaas lopen de dingen iets anders dan gepland en ontstaat nu de situatie dat ik mijn S60 wil gaan verkopen. Het ligt zeker niet aan de auto, maar doordat vrouwlief haar rijbewijs (bijna) heeft gehaald en ervaring op moet/wil doen in een kleinere auto met handmatige versnellingsbak is de S60 daar niet de geschikte auto voor.
Ook qua grootte ziet ze zich er niet in rondrijden. Omdat de S60 doordeweeks altijd stil staat en af en toe in het weekend wordt gebruikt (zit nu op ca 10.000km per jaar, incl 3000km vakantie) is het onzin (en geldverspilling) om een tweede auto te kopen.
Ergo: om verstandige redenen ga ik afscheid nemen van mijn S60
Het gaat om deze auto
Ik hoop hier wat tips te krijgen waarmee ik de juiste prijs en de juiste koper weet te vinden.
Even opgesomd wat karakteristieken:
- Aankoopprijs in juni 2017: €6.200
- S60 2.4 140 PK
- 36-LZ-FG
- KM-stand: 120.500 (!)
- Automatische versnellingsbak
- bouwjaar: 6-2003
- vaste trekhaak
- 2-Din autoradio met DAb+ Bluetooth USB
- High Performance speakers (voordeuren, achterdeuren, hoedenplank), heb gelijk ook de deuren en hoedenplank voorzien van dempingsmateriaal
- PDC
- Achteruitrijcamera
- kleur Ash Pearl gold
- bekleding: beige Velours
- ik ben sinds vorig jaar juni de tweede eigenaar
- velours bekleding (bestuurdersstoel heeft naadje los, wordt als het goed is binnenkort gerepareerd)
- automaat geflushed door TPR in september 2017
- dit jaar nog APK en beurt bij Autobedrijf Polter (aka Blade)--> stuurhuis voorzien van verse olie, wat lampjes vervangen, luchtfilter
- TCM compleet opnieuw doorgesoldeerd door ETS
- Vredestein Sportrac banden die net een jaar geleden er op zijn gezet
- APK tot 6-2019
- Distributieset is ca 30.000KM geleden vervangen
Helaas heb ik geen onderhoudsboekjes Heb zelf wel uiteraard de rekeningen sinds ik hem heb en ook nog wat facturen van de vorige eigenaar. Bij aankoop is door de verkopende garage gebeld met Volvo en die kon bevestigen dat de auto voor lange tijd dealeronderhouden is geweest. Ik neem aan dat dit niet achteraf nog is te regelen?
Auto is echt nog in zeer goede staat, kan Blade denk ik wel bevestigen gezien zijn opmerkingen toen we samen de auto bekeken toen hij daar op de brug stond
Wat zou een reële vraagprijs zijn? Hebben jullie nog tips om de auto goed/beter aan de man te kunnen brengen?
Ook qua grootte ziet ze zich er niet in rondrijden. Omdat de S60 doordeweeks altijd stil staat en af en toe in het weekend wordt gebruikt (zit nu op ca 10.000km per jaar, incl 3000km vakantie) is het onzin (en geldverspilling) om een tweede auto te kopen.
Ergo: om verstandige redenen ga ik afscheid nemen van mijn S60
Het gaat om deze auto
Ik hoop hier wat tips te krijgen waarmee ik de juiste prijs en de juiste koper weet te vinden.
Even opgesomd wat karakteristieken:
- Aankoopprijs in juni 2017: €6.200
- S60 2.4 140 PK
- 36-LZ-FG
- KM-stand: 120.500 (!)
- Automatische versnellingsbak
- bouwjaar: 6-2003
- vaste trekhaak
- 2-Din autoradio met DAb+ Bluetooth USB
- High Performance speakers (voordeuren, achterdeuren, hoedenplank), heb gelijk ook de deuren en hoedenplank voorzien van dempingsmateriaal
- PDC
- Achteruitrijcamera
- kleur Ash Pearl gold
- bekleding: beige Velours
- ik ben sinds vorig jaar juni de tweede eigenaar
- velours bekleding (bestuurdersstoel heeft naadje los, wordt als het goed is binnenkort gerepareerd)
- automaat geflushed door TPR in september 2017
- dit jaar nog APK en beurt bij Autobedrijf Polter (aka Blade)--> stuurhuis voorzien van verse olie, wat lampjes vervangen, luchtfilter
- TCM compleet opnieuw doorgesoldeerd door ETS
- Vredestein Sportrac banden die net een jaar geleden er op zijn gezet
- APK tot 6-2019
- Distributieset is ca 30.000KM geleden vervangen
Helaas heb ik geen onderhoudsboekjes Heb zelf wel uiteraard de rekeningen sinds ik hem heb en ook nog wat facturen van de vorige eigenaar. Bij aankoop is door de verkopende garage gebeld met Volvo en die kon bevestigen dat de auto voor lange tijd dealeronderhouden is geweest. Ik neem aan dat dit niet achteraf nog is te regelen?
Auto is echt nog in zeer goede staat, kan Blade denk ik wel bevestigen gezien zijn opmerkingen toen we samen de auto bekeken toen hij daar op de brug stond
Wat zou een reële vraagprijs zijn? Hebben jullie nog tips om de auto goed/beter aan de man te kunnen brengen?