Quote door brinkie
Mijn vader is met een Audi A5 1.8 TFSI langs een paar dealers gegaan, hij was 'm zo kwijt ondanks de bedenkelijke reputatie van de TFSI-motor. Want benzine.
Kijk maar eens wat Volvodealers te koop hebben staan qua V70, echt vrijwel niks in de categorie tussen 15 en 20k op benzine met km.stand onder de 100.000. Wie weet hebben ze wel belangstelling. Ik zou even wachten met Marktplaats en eens bellen met de dealers rondom Ernum, van Henk Scholten weet ik dat ze zelf V70's hebben geïmporteerd omdat er veel vraag was naar benzine, Harrie Arendsen in Zevenaar zou je ook eens kunnen benaderen. Mocht dat niet werken dan is inderdaad consignatieverkoop een optie. Kost je iets aan commissie maar je bent wel van een hoop gezeik af.
Thanks voor je advies! Ik ben afgelopen vrijdag al bij Volvo Scholten in Arnhem langs geweest. Wat denk je....de verkoper vond het nog teveel moeite om mee te lopen naar buiten: het was een importauto en hij had geen navi. Nog aangegeven dat hij bij de officiele Volvo merkdealer vandaan komt, inclusief volledige onderhoudshistorie, maar ook dat mocht niet baten. Heel bijzonder vond ik. Harry Arendsen is misschien wel een goede optie inderdaad. Maar dan voor henzelf qua inkoop. Qua verkoop kun je ook naar automakelaaraanhuis.nl. Dan betaal je eenmalig 450 euro na de verkoop en daar zit heel veel bij in. Alleen even die kant op voor een proefrit. Ik denk dat ik maar een dag pak en zoveel mogelijk bedrijven afrij om hem van mij over te kopen. Lukt dat niet, dan kan ik naar automakelaaraanhuis. Ben idd bang dat Marktplaats geen succes wordt.