Hallo allemaal,
Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw op dit forum.
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden om mijn V70 Classic van 1999 te verlagen en een paar deftige (imitatie) 18" R velgen te monteren.
Nu weet ik dat deze AWD al zo'n 4 cm hoger staat dan een normale 2WD V70.
Is het mogelijk om met, zeg maar, normale Eibach verlagingsveren (Of ander merk) te gaan werken, of raden jullie mij dat af?
Want als ik het goed snap krijg ik dan een verlaging van totaal zo'n 70 a 80mm!!!
Volgens mij kan dat niet super gaan werken met gebruikte schokbrekers is het niet?
Misschien kan ik dan maar beter een schroefkit monteren (voor instelbaar en achter nieuwe schokbrekers).
Iemand hier enige kennis of ervaring mee???
En welke ET waarden moet ik aanhouden voor de R velgen?
ET43 of ET49 teenminste dat omschrijven ze bij Wheelpoint.
MvG
Maurits
Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw op dit forum.
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden om mijn V70 Classic van 1999 te verlagen en een paar deftige (imitatie) 18" R velgen te monteren.
Nu weet ik dat deze AWD al zo'n 4 cm hoger staat dan een normale 2WD V70.
Is het mogelijk om met, zeg maar, normale Eibach verlagingsveren (Of ander merk) te gaan werken, of raden jullie mij dat af?
Want als ik het goed snap krijg ik dan een verlaging van totaal zo'n 70 a 80mm!!!
Volgens mij kan dat niet super gaan werken met gebruikte schokbrekers is het niet?
Misschien kan ik dan maar beter een schroefkit monteren (voor instelbaar en achter nieuwe schokbrekers).
Iemand hier enige kennis of ervaring mee???
En welke ET waarden moet ik aanhouden voor de R velgen?
ET43 of ET49 teenminste dat omschrijven ze bij Wheelpoint.
MvG
Maurits