Blauwe lampjes met grijs en wit voetje.Heb ze namelijk paar jaar geleden ook besteld.
groet,
Bas
En die blauwe geven wit licht?
Ik zal morgen is kijken. Op mijn ecc paneel was het behoorlijk donker voordat ik ze heb vervangen.
Na vervanging had ik weer veel licht op mij ecc paneel maar de kleur.. dat weet ik even niet.
Ik heb ze voor mn v40 op alie gehaald.
Ik wou van het groen af, en alles blauw.
Je betaalt er niet veel voor ma na 6 maanden heb ik he helft al weer kunnen vervangen, en nu zijn we een jaar verder, en ik kan weer een keer het dashboard er uit halen, om er weer een bulk te gaan vervangen
Je betaalt er niet veel voor ma na 6 maanden heb ik he helft al weer kunnen vervangen, en nu zijn we een jaar verder, en ik kan weer een keer het dashboard er uit halen, om er weer een bulk te gaan vervangen
leuk om een keer mee te experimenteren, die verschillende kleurtjes
Als die ali krengen zo snel kapot gaan zou ik ze liever origineel kopen. Best een klus om dash los te halen en die lampjes te vervangen. Wil je niet vaker dan 1 keer doen lijkt me. Dan maar wat meer uitgeven.
Als die ali krengen zo snel kapot gaan zou ik ze liever origineel kopen. Best een klus om dash los te halen en die lampjes te vervangen. Wil je niet vaker dan 1 keer doen lijkt me. Dan maar wat meer uitgeven.