Ik krap even achter de oren mbt de schakelaar van de verlichting.
Dat wat de boekjes me vertellen en wat de dealer stelt lijkt me een beetje te botsen met wat ik zelf zie.
Als ik de schakelaar op 0 zet, gewoon in het volle daglicht, branden mijn koplampen(dimlicht) en achterlichten gewoon.
Bij contact af is de verlichting uit.
Schakelaar op stadslicht:
Voor branden alleen kleine led lampen in de koplamp, achter brand gewoon.
Contact af -> de boel blijft branden.
Schakelaar op bovenste stand (verticaal)
Alles brand exact zoals in stand 0 en bij contact af is alles uit.
De indruk die ik had is dat
Bij stand 0 een licht sensor ( die op het dashboard die ook de dash verlichting regelt) de verlichting aan en uit schakelt obv licht sterkste buiten.
Bij stand stadslicht gewoon stadslicht maar iig uit als contact af is.
Stand verticaal:
Verlichting aan ongeachte lichtsterkte buiten.
Mijn indruk is dat ergens iets is aangepast maar wat. Dat stadslichten blijven branden bij contact af verbaast me. Ook omdat ik niet kan stellen alleen links of alleen rechts zoals bij parkeer verlichting .
Ik zou iig graag willen dat stand 0 overdag alles uit is en licht sensor de boel regelt.
Hoe hoort dit en wat kan er allemaal ( en hoe?)
Dat wat de boekjes me vertellen en wat de dealer stelt lijkt me een beetje te botsen met wat ik zelf zie.
Als ik de schakelaar op 0 zet, gewoon in het volle daglicht, branden mijn koplampen(dimlicht) en achterlichten gewoon.
Bij contact af is de verlichting uit.
Schakelaar op stadslicht:
Voor branden alleen kleine led lampen in de koplamp, achter brand gewoon.
Contact af -> de boel blijft branden.
Schakelaar op bovenste stand (verticaal)
Alles brand exact zoals in stand 0 en bij contact af is alles uit.
De indruk die ik had is dat
Bij stand 0 een licht sensor ( die op het dashboard die ook de dash verlichting regelt) de verlichting aan en uit schakelt obv licht sterkste buiten.
Bij stand stadslicht gewoon stadslicht maar iig uit als contact af is.
Stand verticaal:
Verlichting aan ongeachte lichtsterkte buiten.
Mijn indruk is dat ergens iets is aangepast maar wat. Dat stadslichten blijven branden bij contact af verbaast me. Ook omdat ik niet kan stellen alleen links of alleen rechts zoals bij parkeer verlichting .
Ik zou iig graag willen dat stand 0 overdag alles uit is en licht sensor de boel regelt.
Hoe hoort dit en wat kan er allemaal ( en hoe?)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).