Quote door Benno123
als motorrijder, bedankt voor al die .. die de hele dag met lichten aan rijden. nu vallen we helemaal niet meer op, automobilisten hebben zoiezo al een zwart gat op motorherkenning en als iedereen met licht aanrijdt (waaronder de vaak veel te felle DRL verlichting tegenwoordig) zien ze ons nog minder. Als iedereen met licht aan rijdt overdag is het geen veiligheid meer...
Dit is wel de meest bijzondere reactie die ik ooit heb gelezen...
Ik ben al zolang ik auto rijd een groot voorstander van het altijd voeren van dimlicht. Sinds de invoering van de dagrijverlichting erger ik me er al groen en geel aan. Aan de achterkant brand 99/100 geen verlichting en bij tijd en wijle zie je in de schemer/mist of zelf in het donker nog steeds mensen met enkel hij dagrijlampen rijden. Het is een ergernis die troep, om maar te zwijgen over bijvoorbeeld de renault clio die zulke velle drl's hebben dat ze zelfs verblinden.
Gewoon overdag je dimlichten aan en niet lopen zeuren zou ik willen zeggen. En die motorrijder valt nog steeds meer dan voldoende op (en ja, ook ik rijd af en toe motor)