De lampen in je link zijn volgens mij 29 mm buisjes voor de spiegels. Die moet ik idd ook nog hebben. Maar het gaat mij om de 42 mm buisjes met canbus voor binnen in de verlichting in het dak. Als je die werkend hebt hoor ik het graag.
De lampen in je link zijn volgens mij 29 mm buisjes voor de spiegels. Die moet ik idd ook nog hebben. Maar het gaat mij om de 42 mm buisjes met canbus voor binnen in de verlichting in het dak. Als je die werkend hebt hoor ik het graag.
Moet je even bij mijn Eerdere post kijken met Ebay links, daar staan ze tussen.
Inmiddels heb ik mijn kenteken, spiegel en stadslampen vervangen door de LEDS, vanavond maar even kijken hoe het eruit ziet. De rest moet nog binnenkomen.
Ik heb in je links op ebay gekeken. Echter geen 42 mm led gevonden. De laatste link van de drie zijn volgens mij normale lichten. Ik heb dus inmiddels al bij een aantal verschillende bedrijven de 42 mm leds geprobeerd en steeds zonder bevredigend resultaat. Dus als iemand de 6 maal 42 mm led interieur lichtjes werkend heeft dan hoor ik graag welk type en merk led erin moet.
Dat is inderdaad de goede maat. Echter ik heb tal van dit soort leds geprobeerd alleen het canbus systeem werkt tegen. Als je de leds erin doet dan branden ze niet en blokkeert het canbus systeem de stroomtoevoer naar de desbetreffende fitting. Plaats je de originele weer terug dan doet die het ook niet. Pas na een reset van het systeem werkt het weer. Het systeem reset zichzelf na ongeveer een 30 minuten.
Dit probleem heb ik alleen bij de 6 maal 42 mm leds van de interieurverlichting. De leds bij de voetenruimte, in de buitenspiegel en in de kofferruimte werken wel gewoon naar behoren.
De verkoper bij automat.nl bood als laatste oplossing de pilot leds aan. Die wilde hij wel bestellen maar kosten ruim 35 eu per twee en dat vind ik wel erg duur om te proberen.
Ik heb types met en zonder canbus geprobeerd. De duursten waren 8 eu per stuk. Misschien zijn alleen de allerduursten geschikt zoals pilot. Ik hoop dat jij de goede serie hebt besteld en dat die wel werken.
Ja, ik heb ze toevallig maandag binnengekregen. De 36mm variant blijkt ook gewoon in de fittings te passen (beetje extra klemmen). Ik heb er verder nog niet mee gereden, dus ik weet nog niet of ze het ook blijven doen maar tijdens de "test" geen probleem